Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

П'ЯТНИЦЯ 25.09.20.СНІДАНОК: Суп молочний пшеничний, булка з маслом і твердим сиром, кава з молоком ОБІД: Суп квасолевий, хліб, біфштекс натуральний, рис відкидний з маслом, салат моркв'яний, напій ПОЛУДЕНОК: Молоко, печиво ВЕЧЕРЯ: Омлет натуральний, хліб, макарони з маслом, буряк відварний,чай

               К О Н С П Е К Т

заняття з Ознайомлення з природою

  для дітей молодшої групи

 ТЕМА: Допоможемо зайчику знайти його маму.

                                                 Вихователь Ситар Н.А.

 Мета

Закріпити знання дітей  назви  диких тварин  та їх дитинчат, знаходити їх на  картинках .

Формувати у дітей дбайливе ставлення до природи.

Розвивати у дітей зв’язне мовлення ,вміння розповідати коротенькі вірші , заклички.

Збагачувати активний словник іменниками- назвами тварин та їх дитинчат., прикметниками .

Формування вміння слухати дорослого , розуміти й виконувати словесні прохання, співчутливо ставитись до переживань інших .

Матеріал: Предметні картинки \ лисенята,ведмежата, більчата\ , іграшка – зайчиха, лялька-петрушка: їжачок , ведмедик, зайчик , хатинка – ширма, сонечко без промінців, промінці для сонечка.

Хід заняття :    

  Діти подивіться скільки  у нас гостей, привітаймося.

– Вранішнє    сонечко                            

– Зазирнуло   у віконечко      

– Діткам посміхається

– Носика торкається

– Щастя  побажали

– Тихенько сказали :

– Частіше посміхайся

– До мами пригортайся.          (руками обгортають себе)

Вихователь:

Малята ,ми  недавно знайомились з лісовими звірятами. А сьогодні вони нас запросили до себе в гості. То ж хочете піти в гості до звірят ?                   

Заплющіть очі  – картина лісу \  через діапроектор \.

Вихователь :

– Яка пора року ?

– Що падає з дерев?

– Чи гарно в лісі?

Діти, ви чуєте хтось плаче в лісі.

   Показ зайчика \лялька- петрушка\.

Вихователь : Іванку \ Катеринко, запитай у зайчика що трапилось, ?

 Чому він плаче?

Вихователь : Зайченятко мені розповіло що , гралося  на галявині, стрибало, бігало і загубило свою маму.

Будь ласка  – просить зайчик –  допомоги найти зайчати маму.

Діти , а ви хочете допомогти зайчикові ?

Давайте допоможемо зайчикові.

А де  живе зайчик із своєю мамою (у лісі)

– Як звати зайчикову маму?  

Ідемо всі до лісу (ідучи разом з ним  « лісом» натрапляємо  на хатинку-ширму)

– Валера, іди постукай і запитай  Хто в хатці живе (з’являється  їжачок лялька-петрушка)

 – Їжачок ,фок – фок ,я працьовитий їжачок

Вихователь : Вибач будь – ласка, що ми тебе потурбували. Ми шукаємо  зайчикову маму, просимо , скажи, чи не бачив  ти  її?

– Їжачок: Не бачив. А яка Зайчикова мама! (добра,ніжна,лагідна ,гарна,пухнаста ,весела!)

– Їжачок. Я не бачив її тому ,що   сидів у себе в хатинці і розглядав  картинки. Зараз   вам їх покажу.

 А ти, зайчику, не журись, твоя мама обов’язково знайдеться

  • Ось картинки різних тварин  і птахів Розгляньте їх з вихователем а я піду збирати яблучка ,щоб нагодувати моїх дітей. А чи знаєте, як  вони звуться?

Діти – Їжачата.

Їжак : Так це мої їжачата. До побачення….

Вихователь : Ой які гарні картинки подарував нам їжачок. Хто це ?

\вихователь показує картинку \ ведмедиха,білка,лисиця і прикріплює їх на дошці.\\

Вихователь : У вас всіх є картинки ,розгляньте їх. Оксанко хто в тебе на каритинці? А в тебе  Іванку ?    

А зараз у кого є  на картинці білченя ,принесіть до мами білки \ вихова-тель прикріплює на дошку сім’ю білки і робить узагальнення\ а потім інших звірят.

Вихователь : Зайченятко,а ти знайшов маму ?

Зайченятко : Ні

                                                           Фізкульт хвилинка

  •  В лісі їжачок гуляє
  • їжу у траві шукає
  • як на зустріч лис  чи вовк
  • миттю згорнеться в клубок

Вихователь :

А нам вже час йти далі шукати зайчикову маму

(йдучи лісом знову бачать хатинку)

(Над  дверцятами висить дзвінок)

 Сергійку,  подзвони в дзвінок.

    \Чути  ведмедиків  голос\.

Ведмедик :Хто  це мене будить ? Іще рано , я хочу спати й не встану доки сонечко  не загляне до мене  у віконечко.

Вихователь – давайте  попросимо сонечко  зазирнути у  ведмедикову  хатинку.

Діти  (разом з дорослим).

Заглянь ,заглянь сонечко

У ведмедикове  віконечко

Ми тут граємось

Тебе дожидаємось

               (дістає сонечко без промінців)

  • Яке з’явилося сонечко (кругле,сумне,невеселе)
  • А чому воно невеселе
  • У нього немає промінців.
  • Давайте подаруємо сонечкові  промінці .
  • Що ми подарували сонечкові?
  • Промінці
  • Якого кольору промінці?
  • Жовті

(вихователь прикріплює  очі й усмішку)

Вихователь: Яке тепер стало сонечко (радісне ,веселе)

Погляньте наше сонечко  розбудило ведмедика й він вийшов до нас.

Ведмедик:  Дякую вам,  діти за те , що допомогли сонечку розбудити  мене. А то  я спав би  до вечора. А що ви тут шукаєте ?

Діти : Ми шукаємо ведмедику маму . Ти не знаєш де вона ?

Ведмедик: Не турбуйтеся я вам допоможу

  • Усі разом просять сонечко :
  • Сонечко освіти нам дорогу до Зайчихи!

( із-за ширми з’являється  зайчиха).

Зайчиха: чом ти , зайчику тремтиш ? Ти злякався, що мене загубив?

А я просто в город ходила.

Принесла тобі морквинку  і свіженьку капусту.

Зайченя : Я люблю тебе матусю .

Зайчиха: Дякую Вам малята , що допомогли моєму синочкові , знайти мене.

Зайчиха : Дітки на мене чекають інші зайченята.

Вони голодні , хочуть капусти,  моркви.

Вихователь: Давайте допоможемо зайчисі приготувати своїм діткам салат з капусти.

Діти ( разом із дорослими імітують рухи за змістом віршика )

Ми капусту січемо                                                                                                  Ми капусту солимо

Ми капусту тремо                                                                                                      Ми капусту жмемо

 Зайчиха: Дякую Вам малята! За це я почастую Вас смачним салатом з фруктів.

Гра: « Впізнай за смаком».

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття ” Допоможемо зайчику знайти свою маму”