Методичний квест на тему:
“Хочеш змін у майбутньому — стань зміною сьогодні”
Методичний квест для вихователів закладів дошкільної освіти м.Ужгорода в рамках Школи професійного зростання вихователів ЗДО розробила вихователь-методист ЗДО №39 «Журавлик» м.Ужгорода Машкара М.М., вища категорія, «старший вихователь».
Завдання : сприяти активізації творчого потенціалу вихователів ; стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень; формувати вміння командної взаємодії під час складання Індивідуального маршруту професійного розвитку педагога ЗДО; допомогти в організації професійного самовдосконалення й самоосвіти; познайомити із досвідом роботи вихователів ЗДО №39 «Журавлик».
Сценарій квесту
Заходячи до музичної зали учасники квесту отримують папку з матеріалами та сідають за столи відповідно кольору папки, заповнюють анкету «Шляхи професійного розвитку»
Сідають за столи відповідно – жовтий , синій, червоний.
Реєстрація учасників школи професійного зростання вихователів ЗДО.
Початок роботи засідання.
1.Вступне слово Юрик О.Ю., методиста методичного кабінету управління освіти про професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.
2. Вправа « Зернятка» проводить Молнар Л.В.,вихователь ЗДО №39 «Журавлик»
Пропоную вам написати на символічних зернятках,якими по посіваємо наше педагогічне поле – вони є ваших файлах очікування від нашого квесту. За словами В.Сухомлинського «… щоб отримати результат у нашій педагогічній роботі, необхідно мати зерна знань, зерна педагогічної майстерності. Наприкінці квесту , шановні колеги, ми побачимо « чи проросли посіяні зерна», чи мала наша сьогоднішня зустріч позитивні результати. 1-3 хв.
Для того щоб розпочати квест « Пошук найціннішого скарбу» командам потрібно обрати капітана та дати назву команді.
Робота в групах: обрати капітана, дати назву групі.
РОБОТА В ЛОКАЦІЯХ:
локація №1 – методичний кабінет,
Досвід роботи з питання «Використання нових педагогічних технологій» презентують вихователі:
Стець Г.П., вища категорія, «вихователь-методист»,
Пельо А.М., вища категорія.
локація №2- процедурний кабінет,
Досвід роботи з питання «Громадянська освіта дошкільників» презентують вихователі :
Лобанич К.В, вища категорія,
Бертич Т.Й., вища категорія, «вихователь-методист».
локація №3 – спортивна зала.
Досвід роботи з питання «Використання інтелектуальної карти в освітньому процесі ЗДО» презентують вихователі:
Гошко О.В.,вища категорія, «вихователь-методист»,
Старикова Н.Р., « вихователь-методист».
Формат квесту
1грура | 2 група | 3 група | ||
Початок роботи засідання. Кер.школи проф.росту педагога ЗДО | 5 хв | + | + | + |
1.Вступне слово Юрик О.Ю., | 10хв | + | + | + |
Вправа «Зайомство» вихователь ЗДО Молнар Л.В. | 5хв | + | + | + |
Вправа «Зернятка» вихователь ЗДО Молнар Л.В. | 5хв | + | + | + |
Обрання капітана, правила роботи в квесті | 5хв | + | + | + |
КВЕСТ | 10хв | локація №1 – метод.кабінет, крок 1Ознайомлення з досвідом роботи «Викристання нових педагогічних техно–логій» | кросворд Самоосвіта | кросворд Компетенції педагога ЗДО |
10хв | локація №2– процедурний кабінет КРОК 2,3 Громадянська освіта дошкільників | локація №1 – метод.каб., Крок1Озн з творч. лабор. Викрист. нових пед.технологій | кросворд Самоосвіта | |
10хв | локація №3–спортивна зала Крок 4 Використання інтел.карти в освітньому процесі ЗДО | локація №2– процедурний кабінет КРОК 2,3 Громадянська освіта дошкільників | локація №1 – метод. кабінет, Крок1 Озн. з творч. лабор. Викристання нових пед.технологій | |
10хв | кросворд Компетенції педагога | локація №3– спортивна зала Крок 4 Використання інтел.карти в освітньому процесі ЗДО | локація №2– процедурний кабінет КРОК 2,3 Громадянська освіта дошкільників | |
10хв | кросворд Самоосвіта | кросворд Компетенції педагога | локація №3–спортивна зала Крок 4 Використання інтел.карти в освітньому процесі ЗДО | |
Локація №4 Крок 5. Окреслюємо очікувані результати. | 10хв | + | + | + |
Закінчення роботи над Індив.маршрутом професійного розвитку падагога | 10хв | + | + | + |
Вправа «Український алфавіт» вихователь Молнар Л.В. | 10хв | + | + | + |
Рефлексія « Закінчення вправи «Зернятка» | 5хв | + | ||
Підведення підсумку роботи школи професійного зростання педагога ЗДО. | 5хв. | |||
загальна тривалість засідання | 2 год |
локація №4- музична зала
Крок 5. Окреслюємо очікувані результати.
Проводить Юрик О.М., методист методичного кабінету управління освіти Ужгородської міської ради
Вправа «Український алфавіт», проводить Молнар Л.В., вихователь ЗДО №39 «Журавлик»
«Український алфавіт»
У кожної групи є карточки із цифрами, які отримали за виконані завдання у всіх локаціях. Згадайте український алфавіт. Кожна літера стоїть під визначеним порядковим номером. Це допоможе нам розгадати зашифрований вислів і зрозуміти Який найцінніший скарб.
22,20,21,1,3,9,18,12,14
22, 15,1,21,2
27,7
18,1,29,12
10,18,1,18,18,33
Відповідь : Справжній скарб – це наші знання.
Рефлексія
А зараз на столах у вас зелені фломастери. Візьміть і оцініть роботу засідання школи професійного розвитку , знайдіть ваші зернятка на педагогічному полі і визначте чи проросли вони, чи ні.
