ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЗДО Ольга ФУЧКО
План-циклограма
внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування ЗДО на 2024\2025 н.р.
(охорона праці, безпека життєдіяльності, пожежна безпека, цивільний захист, медичне обслуговування, організація харчування)
Зміст контролю | 09 | 10 | 11 | 12 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
Організація харчування – виконання норм харчування ; – роздача страви з кухні – виконання вимог організації харчування дітей в групі | * | * * | * | * | * | * | * | ||
Охорона праці та БЖД – Створення умов в групі для охорони життя і здоров’я дітей; – Проведення інструктажів з охорони праці; – Дотримання охорони праці працівниками кухні та пральні Ведення Журналу оперативного контролю за станом охорони праці. Проведення освітнього процесу з БЖД в групах | * * | * * | * | * * | * | * * | |||
Пожежна безпека – освітній процес з дітьми щодо пожежної безпеки ; – Проведення інструктажів з працівниками ЗДО; – Наявність, справність та зберігання інвентарю з пожежної безпеки | * | * | * | * | * | * | * | ||
Цивільний захист – Наявність та ведення документації. – Знання з ЦЗ : : педагогічні працівники : обслуговуючий персонал : помічники вихователів. | * | * | * | * | * | ||||
Медичне обслуговування – Дотримання графіку проходження медичного огляду працівниками ЗДО – Робота медичної сестри з санітарно- просвітницької роботи. – Ведення медичної документації. | * * | * | * | * | * | ||||
Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку. | * | * | |||||||
Якість виконання посадових обов’язків | * | * | * |
Додаток №3
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЗДО Ольга ФУЧКО
План-циклограма
внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості освітнього процесу
у ЗДО №39 на 2024/2025 н.р.
09 | 10 | 11 | 12 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | |
ТЕМАТИЧНИЙ 1. Формування в дітей раннього, молодшого та середнього дошкільного віку навички самообслу-говування в повсякден-ному житті група раннього віку молодші групи середні групи | * * | * | |||||||
2. Робота вихователя з формування духовно-моральних якостей старших груп та середніх груп | * | * | |||||||
ФРОНТАЛЬНИЙ старша № 2 група ранньоговіку | * | * | |||||||
ПІДСУМКОВИЙ – контрольні заняття : *середні та старші групи, з логіко-матема-тичної компетентності *молодші групи – з логіко-математичної компетентності моніторинг компетентностей дітей молодші групи інші всі групи фіз.розвитку дітей спец.груп | * | * | * | * | * * * * | ||||
ПОРІВНЯЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ проведення прогулянок у зимовий період молодші групи у весняний період середні старші Проведення Тижнів безпеки | * | * | * | * * | |||||
ОПЕРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ Дотримання трудової дисципліни. Ведення документації. Проведення фізкультурно-оздоровчої роботи на протязі осінньо-зимового періоду | * | * | * | ||||||
Фізкультурно-оздоровча робота: | |||||||||
– проведення занять з фізкультури / медико-пед.контроль/ : старші, :середні, молодші | * | * | * | * | |||||
Дотримання рухового режиму | |||||||||
-рухливих ігор | * | * | * | ||||||
– ранкової гімнастики | * | * | * | ||||||
проведення розваг | * | * | |||||||
культура споживання їжі | * | * | + | ||||||
прогулянки | * | * | * | ||||||
-гімнастики після сну, загартовуючі процедури | * | * | * | * | |||||
ПЛАНУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ молодші групи | * | * | |||||||
середні групи | * | * | |||||||
старші групи | * | * | * | ||||||
ОРГАНІЗАЦІЯ освітнього процесу під час занять | щ | о | д | е | н | н | о | ||
Відвідування дітьми ЗДО | * | * | * | ||||||
Стан роботи з попередження дитячого травматизму | * | * | |||||||
Якість написання сценарію театралізованих свят у всіх групах ЗДО. | * | * | * | * | |||||
Якість проведення театралізованих свят та розваг. | * | * | * |