ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЗДО О.М.Фучко
План-циклограма
внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості процесів функціонування ЗДО на 202\2023 н.р.
(охорона праці, безпека життєдіяльності, пожежна безпека, цивільний захист, медичне обслуговування, організація харчування)
Зміст контролю | 09 | 10 | 11 | 12 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
Організація харчування – виконання норм харчування ; – роздача страви з кухні – виконання вимог організації харчування дітей в групі | * | * * | * | * | * | * | * | ||
Охорона праці та БЖД – Створення умов в групі для охорони життя і здоров’я дітей; – Проведення інструктажів з охорони праці; – Дотримання охорони праці працівниками кухні та пральні Ведення Журналу оперативного контролю за станом охорони праці. Проведення освітнього процесу з БЖД | * * | * | * * | * | * * | ||||
Пожежна безпека – освітній процес з дітьми щодо пожежної безпеки ; – Проведення інструктажів з працівниками ЗДО; – Наявність, справність та зберігання інвентарю з пожежної безпеки | * | * | * | * | * | * | * | ||
Цивільний захист – Наявність та ведення документації. – Знання з ЦЗ : : педагогічні працівники : обслуговуючий персонал : помічники вихователів. | * | * | * | * | * | ||||
Медичне обслуговування – Дотримання графіку проходження медичного огляду працівниками ЗДО – Робота медичної сестри з санітарно-просвітницької роботи. – Ведення медичної документації. | * * | * | * | * | * | ||||
Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку. | * | * |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор О.М.Фучко
План-циклограма
внутрішньої системи оцінювання (контролю) якості освітнього процесу
у ЗДО №39 на 2022/2023 н.р.
вид контролю | 09 | 10 | 11 | 12 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | |
ТЕМАТИЧНИЙ 1. Стан роботи з розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку. старших груп , середніх груп 2. Стан роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей: середнього дошкільного віку старшого дошкільного віку .молодшого дошкільного віку | * | * | * | * | * | |||||
ФРОНТАЛЬНИЙ старша №1 молодша №3 | * | * | ||||||||
ПІДСУМКОВИЙ – контрольні заняття : середні та старші групи, * з логіко-математичної компетентності * з розвитку мовлення молодші групи – з логіко-математичної компетентності -самооцінювання за міжатестаційний період | * | * | * | * | * * | |||||
оперативний контроль оперативний | 09 | 10 | 11 | 12 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | |
ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА: | ||||||||||
– проведення занять з фізкультури / медико-пед.контроль/ : старші,середні : молодші | * | * | * | * | ||||||
Дотримання рухового режиму | ||||||||||
-рухливих ігор | * | * | * | |||||||
– ранкової гімнастики | * | * | * | |||||||
проведення розваг | * | * | ||||||||
культура споживання їжі | * | + | ||||||||
прогулянки | * | * | * | |||||||
-гімнастики після сну, загартовуючі процедури | * | * | * | * | ||||||
ПЛАНУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ молодші групи | * | * | ||||||||
середні групи | * | * | * | |||||||
старші групи | * | * | * | |||||||
ОРГАНІЗАЦІЯ освітнього процесу під час занять | щ | о | д | е | н | н | о | |||
Відвідування дітьми ЗДО | * | * | * | |||||||
Стан роботи з попередження дитячого травматизму | * | * | ||||||||
Якість написання сценарію театралізованих свят у всіх групах ЗДО. | * | * | * | |||||||
Якість проведення театралізованих свят та розваг. | * | * | * | |||||||
Зведені дані обстеження дітей всіх дошкільних груп з освітнього напряму «Мовлення дитини»
03.2023р.
Освітній напрям “Мовлення дитини” | ||||||
назва | в | д | с | п | ||
групи | ||||||
молодші групи | мовленнєва компетентність | Буратіно | 0 | 6 | 7 | 4 |
Чебурашка | 1 | 12 | 1 | 0 | ||
Оленка | 4 | 11 | 0 | 2 | ||
Веселка | 1 | 5 | 7 | 1 | ||
комунікативна компетентність | Буратіно | 0 | 1 | 5 | 11 | |
Чебурашка | 2 | 8 | 3 | 1 | ||
Оленка | 0 | 15 | 0 | 2 | ||
Веселка | 4 | 8 | 2 | 0 | ||
середні | мовленнєва компетентність | Гномик | 3 | 10 | 2 | 2 |
Білосніжка | 7 | 10 | 6 | 0 | ||
Сонечко | 5 | 7 | 2 | 0 | ||
Теремок | 11 | 5 | 0 | 0 | ||
комунікативна компетентність | Гномик | 0 | 15 | 0 | 2 | |
Білосніжка | 8 | 11 | 4 | 0 | ||
Сонечко | 5 | 8 | 1 | 0 | ||
Теремок | 12 | 4 | 0 | 0 | ||
старші групи | мовленнєва компетентність | Білочка | 10 | 5 | 1 | 0 |
Ч.шапочка | 8 | 12 | 1 | 0 | ||
Дюймовочка | 8 | 7 | 7 | 1 | ||
Малюк | 3 | 19 | 0 | 0 | ||
комунікативна компетентність | Білочка | 10 | 5 | 1 | 0 | |
Ч.шапочка | 8 | 12 | 1 | 0 | ||
Дюймовочка | 5 | 10 | 7 | 1 | ||
Малюк | 3 | 19 | 0 | 0 | ||
вікові групи | к-ість дітей | вис. | дост. | сер. | поч | |||||
к-ість | % | к-ість | % | к-ість | % | к-ість | % | |||
молодші мовленнєва | 62 | 6 | 10 | 34 | 55 | 15 | 24 | 7 | 11 | |
комунікативна | 6 | 10 | 32 | 52 | 10 | 16 | 14 | 22 | ||
середні мовленнєва | 70 | 26 | 37 | 32 | 46 | 10 | 14 | 2 | 3 | |
комунікативна | 25 | 36 | 38 | 54 | 5 | 7 | 2 | 3 | ||
старші мовленнєва | 82 | 29 | 35 | 43 | 52 | 8 | 10 | 1 | 1 | |
комунікативна | 26 | 32 | 46 | 56 | 9 | 11 | 1 | 1 | ||
по ЗДО | 214 | мовл.61 ком.57 | 29 27 | мовл.109 ком.116 | 51 54 | мовл.33 ком.24 | 15 11 | мовл.10 комун. 17 | 5 8 |
назва групи | к-ість сімей 83% україномовних сімей. | кількість дітей,які мають вади звуковимови | спідкування | |||||||||
списк.склад | росіійсько-мовних | українсько- мовних | двома мовами | чиста мова | не ви-мовл.1 звук | 2,3 звуки | 4 і більше | корист.по-шир.реч. | короткими | відпов.словом | мовчать | |
сер.2 Гномик» | 20 | 5 | 15 | 3 | 14 | – | 6 | – | 15 | 5 | 2 | – |
сер.3 Теремок | 21 | 7 | 10 | 4 | 0 | 10 | 4 | 2 | 10 | 10 | 1 | 0 |
спец.3 | 19 | 1 | 18 | 2 | 10 | 4 | 2 | 0 | 5 | 12 | 2 | 0 |
сер.1 | 23 | 3 | 20 | 3 | 10 | 5 | 6 | 2 | 13 | 6 | 4 | 0 |
мол.спец.2 | 16 | 1 | 12 | 4 | 6 | 2 | 4 | 4 | 6 | 7 | 3 | дит.лепет |
мол. 2 | 17 | 2 | 15 | 17 | 10 | – | 2 | 8 | 3 | 9 | 4 | 1 |
мол.1 | 20 | 17 | 3 | 4 | 3 | 5 | 1 | 11 | 6 | 0 | 0 | |
мол.3 | 19 | 1 | 18 | 2 | 12 | 4 | 3 | 10 | 7 | 1 | 2 | |
ст.1 | 24 | 21 | 5 | 14 | 6 | 3 | 1 | 19 | 5 | |||
ст.2 | 29 | 4 | 25 | 4 | 10 | 6 | 5 | 4 | 12 | 7 | 6 | 0 |
ст.спец.1 | 22 | 3 | 19 | 2 | 10 | 6 | 6 | 0 | 12 | 11 | 1 | |
ст.спец.4 | 21 | 3 | 18 | 6 | 13 | 2 | 4 | 2 | 10 | 10 | 0 | 0 |
251 | 208 | 113 | 126 | 106 | 24 |
45% мають чисту мову 50% дітей спілкуються поширеними реченнями, 41% короткими реченнями, 8.9 – словами. 3 дітей не говорять \ у мол 2 1 дит. мол. 3 – 2 дітей.\- це уже проблема – до логопеда.
Коментарі Вимкнено до ВСЗЯО 2022/2023 н.р.