Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.03.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша молочна рисова.Какао . ОБІД:Борщ український із сметаною.Хліб.Мафіни (з курячим філе) з овочами та твердим сиром.Каша гречана.Салат з солоних огірків та томатів.Морква тушкована-молодші.Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Вареники українські(з кисломолочним сиром)Соус сметанний(на молоці)Чай(трав'яний).

Конспект заняття з малювання

для дітей старшої групи 

 

Тема «Кольори осені».

Завдання: розвивати естетичне сприйняття дітьми кольорів осені, бажання передавати їх у малюнку; навчити    дітей    утворювати    оранжевий    колір шляхом накладання жовтої фарби на червону; закріпити кольори:  червоний,  жовтий,  зелений, коричневий, оранжевий. Удосконалювати     вміння     малювати     пензлем, зафарбовувати площину листка всім ворсом. Розвивати естетичний смак; виховувати любов до природи та малювання.

Матеріал: гуашева фарба жовтого і червоного кольору, пензлі, ганчірки, плівка червона та жовта, лялька-Осінь, пензлі «чарівники», паперові форми листочків білого кольору.

Попередня робота: спостереження в природі, розгляд художніх картин про осінь, вивчення віршів про осінь, листопад.

Хід заняття

Вихователь. Діти, до нас на заняття завітала гостя, а хто вона, ви дізнаєтесь, відгадавши загадку:

Я у літечка сестричка

У калиновім намисті

А спідничка в мене з листя

Різноколірна барвиста.

Вихователь. Відгадали, хто це? Так, звичайно, ця гостя – Осінь. Бо надворі у нас яка пора року? Що ви можете розповісти про  осінь, яка вона? (Тепла, сонячна, барвиста, золота, різнокольорова дощова, похмура, лагідна, щедра, багата, чарівна…). Дуже гарні слова ви сказали про осінь, я теж скажу:

Осінь мрійна, осінь мила,

Все багрянцем притрусила,

І сама в барвистім листі

Ще й в калиновім намисті.

Осінь. Я дуже хотіла принести вам, милі діти, такі гарні барвисті листочки, але мій помічник Чарівний Пензлик кудись зник і я не змогла їх розфарбувати, тому принесла листочки білі. Ви не бачили мого помічника?

Вихователь. Не журися, осінь, твій помічник уже давно тут і готовий тобі допомогти. Подивіться, діти, який гарний у нас «Червоний пан» – це чарівний Пензлик.

У садок приїхав пан

В нього червоний є жупан.

Червоні чоботи і шапка

Та до того ж і краватка.

Із собою фарби має

Залюбки усім допомагає.

Червоний Пензлик. Так, зараз я вмокнусь у свою улюблену червону фарбу і швиденько зафарбую листочок, ось так, акуратно, зверху-вниз, зверху-вниз. Ну от і все готово!

Вихователь. Ні, не готово, бо у дітей теж є листочки, які потрібно зафарбувати.

Червоний Пензлик. У дітей є мої маленькі братики пензлі, які їм допоможуть.

(Діти беруть свої пензлі і самостійно зафарбовують листочки; вихователь нагадує їм, щоб зайву фарбу знімали об край посудини, вели ворс зверху-вниз, зліва-направо).

Вихователь. Розфарбовані листочки виглядають, наче квіточки. Як ви думаєте, діти, чому пензля назвали «Червоним паном»?  Що можна зафарбувати в червоний колір? (Яблука, помідори, квіти, перець, листочки). Які улюблені фарби у осені? Зелений? (Груша, яблуко, листя, огірок, помідор, трава…). Жовтий? (Диня, квіти, сонечко, помідор, яблуко, лимон, перець, листочки…). Коричневий? (Картопля, каштан, земля, жолудь, дерева…). Оранжевий? (Квіти, апельсин, мандарин, сонечко, листочки…).

Осінь. Так, це мої улюблені кольори, але найбільше я люблю оранжеву фарбу. І я б дуже хотіла, щоб листочки, які я вам принесла, були оранжевого кольору. Вихователь. Діти, але ж у нас немає оранжевого кольору! Ой, я забула, я вам принесла ще один подарунок. Подивіться у мене є плівка жовтого та червоного кольору. Якщо жовту плівку накласти на червону, то який колір утвориться? Так,   якщо   змішати  червону  та  жовту  фарбу, то можна утворити оранжеву. А чи хотіли б ви діти, стати чарівниками?

(З’являється пензель з жовтою краваткою).

Жовтий Пензлик. Чекайте! Чекайте я теж чарівник і вмію чарувати!

Подивіться який пан,

В мене жовтий є жупан,

Жовті чоботи і шапка,

А до того ж і краватка.

Жовту фарбу завжди маю.

Нею все я прикрашаю.

Жовтий Пензлик. Ось вмокнусь у жовту фарбу і перефарбую червоний листочок у жовтий, зверху-вниз, зверху-вниз. Ой, та це ж не жовтий листочок! А який?

Вихователь. Так, листочок став оранжевим. Ось така наша осінь чарівниця.

Давайте ми теж всі покриємо свої червоні листочки жовтим кольором і подивимось, чи стануть наші листочки теж оранжевими.

В кінці заняття діти читають вірші про осінні листочки.

No Comments »