Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

19.04.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша "Янтарна"(із пшона з яблуками).Чай . ОБІД:Суп картопляний заправлений сметаною.Хліб.Гуляш м'ясний.Макарони відварені.Капуста тушкована.Компот із свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Рибні нагетси.Хліб.Картопляне пюре.Буряк шматочками.Лимонний напій.

Конспект заняття з аплікації

для дітей молодшої групи 

 

Тема «Гарна сопілочка» (за мотивами української народної іграшки).

Задання: закріпити знання дітей про народну іграшку (з чого зроблена, форма, будова, її призначення). Звернути увагу на естетичний вигляд сопілки (мальованим або різьбленим), про елементи візерунка (листки, квіточки, мазки, крапки). Закріплювати вміння правильно, орієнтуючись на взірець та вказівки вихователя, розміщува­ти готові форми (кружечки) на площинному зображенні сопілки. Закріпити знання про форму – кругла, колір – коричневий, білий. Продовжувати вчити правильно тримати пензлик, користуватись клеєм, серветками, акуратно виконувати роботу.

Матеріал: сопілки, площинне зображення сопілки, кружечки для наклеювання, пензлики, клей, підставки для пензликів, серветки, вірш В.Ладижця «Сопілка».

Хід заняття

Діти на килимку з вихователем.

Вихователь. Діти, до нас сьогодні прийшли гості, давайте з ними привітаємось.

А до вас додому приходять гості? Коли тато чи мама включають музику, гості танцюють? Ви вмієте танцювати? Покажіть нашим гостям, як ви вмієте танцювати? (Діти танцюють).

Вихователь. Дуже гарно, молодці. Але нам не вистачає музики, я думаю з музикою було б краще. Закрийте очі, я вам на чомусь заграю, а ви здогадаєтесь на чому я грала. (Діти відгадують). Вірно, це сопілка. Ми вже знаємо цю іграшку. Давайте, розкажемо нашим гостям все, що ми знаємо про сопілочку. З чого зроблена? Яка вона? (довга, тонка, кругла). Чи можна сказати за сопілочку, що вона гарна? Чому? З чого складається візерунок? Чим прикрашена? (листочки, квіточки, кружечки). Порівняйте ці дві сопілочки. Вони однакові? (Візерунком). А це що? (отвори, дірочки). Для чого роблять такі отвори чи дірочки? Молодці, ви багато розповіли про сопілку. Послухайте вірш про сопілочку.

Вихователь читає вірш, а діти імітують рухи звірят.

В. Ладижець «Сопілка»

На калині зріжу гілку

І зроблю собі сопілку.

На узліссі я заграю

Всіх звіряток позбираю:

І зайчат, і лисенят,

І сіреньких вовченят.

І ведмедик, мов клубочок,

Прикотився на горбочок.

Став на лапи: топ-топ-топ!

Ох і музика яка!

Підморгнув зайчатам – Гоп!

І як врізав гопака!

Підхопилися зайчата,

Ще й веселі ведмежата.

Лисенята й вовченята,

А сопілка грає, грає

Бо веселий голос має.

Вихователь. А тепер сідайте за столи, бо нас чекає цікава робота.

На дошці – взірець (площинне зображення сопілки без кружечків).

Подивіться, яку я для вас зробила сопілочку з кольорового паперу. Вона довга, тоненька, прикрашена візерунком із білих смужок. Правда, схожа на справжню? У неї все, як у справжньої? Ця сопілочка не має дірочок, а без них вона не буде грати. Подивіться на справжню сопілку, де розташовані дірочки? Так, вони між білими смужками. Скільки кружечків? (багато). У вас на столі теж є багато кружечків і ви повинні їх розмістити на своїй сопілочці між білими смужками.

(Діти розташовують готові форми).

Вихователь. Для того, щоб вони трималися, їх необхідно наклеїти. Ви пам’ятаєте , як тримати пензлик, де намазувати клеєм кружечки. (Вихователь нагадує).

Діти самостійно наклеюють кружечки, вихователь допомагає, контролює.

Вихователь. Ось тепер у вас вийшли справжні сопілки. За це, ви пограєтесь із справжніми сопілками. Вихователь роздає дітям сопілки, діти граються з ними.

No Comments »