Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

П'ЯТНИЦЯ 16.08.19.СНІДАНОК: Суп молочний вівсяний, хліб з маслом, чай. 11.00 - сік фруктовий ОБІД: Розсольник зі сметаною, хліб, котлета - відбивна в клярі,картопляне пюре з маслом, огірок свіжий, компот ПОЛУДЕНОК: Молоко, хліб з повидлом ВЕЧЕРЯ: Макарони з маслом і твердим сиром, кавовий напій з молоком
image_pdfimage_print

презентація Правила поведінки в магазині, театрі,музеї,бібліотеці

             КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ

  ” Правила поведінки в громадських місцях( магазині, театрі, музеї, бібліотеці)  старша група

вихователь Бертич Т.Й., вища категорія, ” вихователь-методист”


МЕТА: 
продовжувати формувати в дітей поняття про етикет. Вчити дітей дотримуватись правил поведінки в громадських місцях- в магазині, театрі, музеї, бібліотеці;  створити передумови для усвідомленого сприймання дітьми соціальних та морально-правових норм та правил культурної поведінки,  національно-культурних традицій українського народу. Розвивати спостережливість, вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації. Виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки, приязних, ввічливих стосунків між людьми, ціннісне ставлення до мистецтва.

МАТЕРІАЛ:  презентація,художні твори.

ХІД  ЗАНЯТТЯ

Діти з вихователем знаходяться в кімнаті технічних засобів.

ВИХОВАТЕЛЬ. Діти, подивіться навколо себе і привітаймося з усіма своїми друзями.

ПРИВІТАННЯ:

Добрий день, добрий день.

Усміхнімось всім навколо –

Небу, сонцю, квітам, людям, –

І тоді обов’язково день для нас

Привітним буде.

 

ВИХОВАТЕЛЬ : Недавно ми були теж в цій кімнаті,  розглядали презентацію і говорили про правила поведінки де?

Які правила ви запам’ятали ?

ВИХОВАТЕЛЬ. Молодці, багато правил ви запам’ятали і моє вам побажання, щоб ви завжди їх виконували.

А сьогодні ми поговоримо про правила поведінки в інших громадських місцях- у магазині, театрі, музеї, бібліотеці.

ВИХОВАТЕЛЬ. Будь-яка людина щодня або часто ходить в магазин за покупками. Там завжди багато покупців. А хто із вас буває в магазині?

-Які правила поведінки в магазині ви знаєте? (Відповіді дітей).

СЛАЙДИ  2 – 3 – 4 –5 .

ПРАВИЛА.

1.ЗАХОДЯЧИ В МАГАЗИН, ПРИТРИМУЄМО ДВЕРІ І ПРОПУСКАЄМО

ЛЮДЕЙ, ЯКІ ВИХОДЯТЬ ІЗ МАГАЗИНУ.

2.У МАГАЗИНІ БЕРЕМО КОШИК ДЛЯ ТОВАРУ.

3.НЕ БЕРЕМО ТВАРИН ДО МАГАЗИНУ.

4.НЕ КРИЧИМО ТА НЕ БІГАЄМО ПО МАГАЗИНУ.

5.ДО КАСИ СТАЄМО В ЧЕРГУ І НЕ ШТОВХАЄМО ІНШИХ ПОКУПЦІВ.

6.СПОЧАТКУ ПЛАТИМО ЗА ТОВАР, А ПОТІМ ЙОГО ЇМО.

ВИХОВАТЕЛЬ. Є ще багато інших громадських місць, в яких потрібно також дотримуватись певних правил поведінки. Послухайте, будь ласка, вірш і скажіть про яке громадське місце будемо говорити далі.

ВІРШ  «ПОБУВАЛИ  МИ  В  КІНО».

У кіно пішов наш клас та лузали ми насіння.

-Тут були маленькі свині! – кажуть, мабуть, не про нас.

У театр пішов наш клас, увірвались ми до зали, де попало посідали.

-Побували тут вандали! – кажуть, певно, не про нас.

На концерт пішов наш клас: почали шуміти зразу,

В оркестрову яму лазить.

-Це не діти – дикобрази! – кажуть, звісно, не про нас.

В школі сидимо давно, мовчки дивимось в вікно.

Не нахваляться на нас: – От так діти! От так клас!

ОБГОВОРЕННЯ  ВІРША.

-Йдеться про поведінку в театрі та кінотеатрі.

-Що таке театр? (Це місце, де актори показують глядачам вистави на сцені).

-Що таке кінотеатр? (Це місце де глядачі дивляться кіно або мультфільми на великому білому екрані).

-Що ви можете сказати про поведінку дітей?

-Можемо ми назвати таких дітей культурними?

-Хто з вас був у театрі?

-Як треба поводитись у театрі (кінотеатрі)?

ВИХОВАТЕЛЬ. Давайте переглянемо презентацію «В театрі» і визначимо як можна поводитись а як не можна.

Слайди :6 -10

Вихователь обговорює поведінку дітей на презентації.

ВИХОВАТЕЛЬ Давайте складемо правила поведінки в театрі.

ПРАВИЛА.

1.ПРИХОДЬ ДО ТЕАТРУ  ЗАВЧАСНО ЗА КІЛЬКА ХВИЛИН ДО ПОЧАТКУ

ВИСТАВИ.

2.НЕ ЗАЙМАЙ У ЗАЛІ ЧУЖІ МІСЦЯ.

3.НЕ ЇЖ ПІД ЧАС ВИСТАВИ.

4.ПІД ЧАС ВИСТАВИ НЕ РОЗМОВЛЯЙ НІ З СУСІДОМ, НІ ПО ТЕЛЕФОНУ.

5.ПІСЛЯ ВИСТАВИ ЗАВЖДИ ПОДЯКУЙ АКТОРАМ ОПЛЕСКАМИ.

 

ВИХОВАТЕЛЬ. Діти, ви називали ще таке громадське місце, яке називається «МУЗЕЙ». Музей – це такий заклад, працівники якого збирають, вивчають, зберігають та показують витвори мистецтва або предмети, які розповідають про минуле, природу, життя людей. Предмети, які є у музеях, називають експонатами, а людина, яка розповідає про них – екскурсовод.

-Чи бували ви в музеях?

-Як треба поводитись в музеї?

СЛАЙДИ: 11 – 15.

СЛАЙД  12 – В ГАРДЕРОБІ.

Коли приходиш до музею – до гардеробу завітай.

Зніми, будь ласка, одяг верхній і гардеробниці віддай,

Щоб речі ті не заважали, коли заходиш ти до зали.

ПРАВИЛО.

ВЕРХНІЙ ОДЯГ ЗАЛИШАЙ В ГАРДЕРОБІ, ЩОБ НЕ ЗАЧЕПИТИ ЕКСПОНАТИ.

СЛАЙД  13 – В МУЗЕЇ  ЗБЕРІГАЙ ТИШУ.

Якось до музею зранку привели малу Оксанку.

Там про поведінку мати стала їй розповідати:

«Тут людей багато завжди, то ти їм не заважай:

Не кричи, не бігай, щось почути змогу дай.

Ходить група по музею, водить всіх екскурсовод,

Все покаже, все розкаже про події, про народ.

Розповість усе, що знає, ти від нього не відходь!

Пам’ятай це завжди, доню і як слід себе поводь!»

ПРАВИЛО.

В  МУЗЕЇ  НЕ ШУМИ, ЗБЕРІГАЙ ТИШУ.

СЛАЙД  14 – НЕ ЧІПАЙ МУЗЕЙНІ ЕКСПОНАТИ.

Правил багато в музеї існує. Найважливіше  ти пам’ятай:

«Всі експонати, що бачиш у залі ніколи не чіпай!»

Можеш пошкодити їх чи розбити, а експонатам немає ціни:

Де це ти знайдеш фаянсову вазу, якщо вона ще з початку війни?!

Тож, якщо хочеш побачити краще, то не соромся і ближче підходь

І всі малі та цікаві дрібниці ти не руками, очима знаходь.

ПРАВИЛО.

НЕ ЧІПАЙ МУЗЕЙНІ ЕКСПОНАТИ РУКАМИ, ЩОБ ЇХ НЕ ПОШКОДИТИ.

СЛАЙД  15 – ПОДЯКУЙ ЕКСКУРСОВОДУ ЗА РОЗПОВІДЬ.

Діти зайшли до музею природи. «Як тут цікаво! – говорить Назар. –

Тут є скелети тварин стародавніх, є океанський великий омар!».

У світ дивовижний живої природи екскурсовод за собою повів,

Усе показав, розказав нам докладно, не шкодував він ні часу, ні слів.

Екскурсоводу подякувать треба, все, що почули – на користь пішло.

Тож підійди і скажи йому чемно: «Дякую, дуже цікаво було!»

ПРАВИЛО.

СЛАЙД 15 ПОДЯКУЙ  ЕКСКУРСОВОДУ  ЗА  ЦІКАВУ  РОЗПОВІДЬ.

 

ВИХОВАТЕЛЬ. Скоро ви підете до школи і будете відвідувати ще одне громадське місце – бібліотеку. Давайте з вами запам’ятаємо правила поведінки в бібліотеці.

СЛАЙДИ  16 – 20.

ПРАВИЛА  ПОВЕДІНКИ  В  БІБЛІОТЕЦІ.

1.ЗАХОДЯЧИ В БІБЛІОТЕКУ, ПРИВІТАЙСЯ З БІБЛІОТЕКАРЕМ.

2.В  ЧИТАЦЬКОМУ ЗАЛІ ЧИТАЙ КНИЖКУ МОВЧКИ.

3.НЕ МОЖНА ПРИХОДИТИ В БІБЛІОТЕКУ З ЇЖЕЮ.

4.В БІБЛІОТЕЦІ НЕ МОЖНА БІГАТИ, ШТОВХАТИСЯ, ГОЛОСНО

РОЗМОВЛЯТИ.

5.БЕРЕЖИ КНИЖКУ – ВОНА ТВІЙ ДРУГ.

ВИХОВАТЕЛЬ. Діти, ми сьогодні з вами познайомились з правилами поведінки в таких громадських місцях, як транспорт, магазин, музей, театр та бібліотека.  Щоб краще їх запам’ятати, давайте пограємо в гру «ТАК ЧИ  НІ».

ГРА  «ТАК  ЧИ  НІ».

Вихователь описує ситуацію, а діти за допомогою фішок сонечка або хмаринки,

дають відповідь добре чи погано.

 

 

 

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття “Правила поведінки в магазині, театрі, музеї, бібліотеці “