Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

25.04.2024р.Четвер.СНІДАНОК:Каша боярська.Какао.Яблуко. . ОБІД:Суп селянський.Хліб.Голубці з м'яса та рису.Компот із свіжоморожених фруктів та яблук. . . .. ВЕЧЕРЯ:Шніцель рибний.Хліб.Огірок солоний.Буряк тушкований-молодші.Макарони відварені.Чай трав'яний.

КОНСПЕКТ  ЗАНЯТТЯ

 з художньої літератури

для дітей старшого дошкільного віку

Тема:Вивчення вірша напам’ять В.Крищенко « Вишиванка» за допомогою мнемотехніки.

                        Вихователь вищої категорії Пельо А.М.

Мета: продовжувати вчити дітей розповідати вірші за допомогою  мнемотаблиці, відповідати на запитання за його змістом, активізувати в словнику образні висловлювання (епітети, порівняння, метафори); розвивати поетичний слух, відчуття рифми, бажання виразно читати вірш напам’ять; виховувати патріотизм, поважне ставлення до народних оберегів.

Хід заняття

Привітання:

Доброго ранку, сонце привітне, доброго ранку небо блакитне,

доброго ранку, ліси і поля, доброго ранку, країно моя!

Слайд №1.

Чи впізнаєте ви, що це таке ?

( відповіді дітей )

А ЗАРАЗ ПОДИВІТЬСЯ ЩЕ НА ОДНУ КАРТУ.

Слайд №2

         Це означає, що по всій Україні поширені вироби, прикрашені орнаментами вишивки.

Слайд №3  

         А це  – зразки орнаментів з усієї України. Дивіться, які вони різні! Зверніть увагу, що вони (вишивки) не однакові. Десь є багато ліній, квадратів, трикутників, а десь – квіти, листочки , калина, виноград…

         А ви пам’ятаєте, як ми робили орнаменти?

Слайд №4

Які форми ми використовували для орнаментів ?

(відповіді дітей)

А тепер поглянемо, чи є такі ж форми візерунків на справжніх вишивках?

Слайди №№ 5, 6, 7, 8, 9, 10

Зверніть увагу на (назвати імена дітей у вишиванках).

В чому вони одягнуті?

( відповіді дітей )

Чим відрізняються вишиванки ?

( відповіді дітей )

Слайд №11 (кольори)

Слайд №12 (хлопчики у вишиванках)

Читання вірша педагогом.

Слайд №13 (В. Крищенко «Вишиванка» )

Запитання за змістом вірша: Хто вишивав сорочку?

Слайд №14

Які квіти мама вишивала?

Слайд №15

         Які кольори мама використовувала для вишивання?

Слайд №16

         Читання окремо кожного рядка вірша з показуванням наступних слайдів ( Слайди №№17, 18, 19, 20)

         Відтворення дітьми вірша з опорою на мнемотаблицю. ( 3 дітей)

Слайди №№21, 22, 23

Гра-міркування «Вишивка в сучасності».

Коментарі Вимкнено до Вивчення вірша “Вишиванка” для дітей старшої групи