Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

СЕРЕДА 12.05.2021 СНІДАНОК: Макарони з маслом в солодких сухарях, булка з маслом, кава на молоці ОБІД: Суп овочевий із зеленим горошком зі сметаною, хліб, бефстроганов, каша гречана з маслом, морква притушена, компот із сухофруктів ПОЛУДЕНОК: Йогурт, булочка з пломбіром ВЕЧЕРЯ: Печеня домашня із сарделькою, хліб, буряк відварний, чай з лимоном

“Сонечко” старша спецгрупа №3

 для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»

                    

Гошко Олеся Володимирівна  Бецанич Ганна Степанівна        Жменяк Злата Іванівна

               вихователь                               вихователь                       помічник вихователя

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

презентація “Використання інновацій в роботі з дітьми” .вихователь Бецанич Г.С.

презентація “Інноваційні технології в групі “Сонечко”, вихователь Гошко О.В.

Девіз групи «Чужих дітей не буває!»

Для  гармонійного фізичного розвитку дитини з раннього віку слід запобігати захворюванням її опорно-рухового апарату, формувати правильну постав.  Для дітей, які мають порушення опорно-рухового апарату в нашій групі ми організовуємо комплексну корекційно-профілактичну роботу, основними завданнями якої є:

–        зміцнювати здоров?я та коригувати фізичний розвиток дітей;

–        розвивати рухові навички дітей;

–        формувати в дітей уявлення про здоровий спосіб життя;

–        контролювати дотримання призначення лікаря;

–        удосконалювати форми фізичного виховання.

Під час корекційно-профілактичної роботи ми використовуємо такі форми фізичного виховання:

–        ранкова корекційно-гігієнічна гімнастика;

–        заняття з фізичної культури;

–        заняття з плавання;

–        лікувальна гімнастика;

–        корегуюча гімнастика після сну;

–        фізкультхвилинки;

–        рухливі ігри;

–        загартовуючі процедури :

  • вживання часника та цибулі (в осінньо-зимовий період);
  • миття рук до ліктів холодною водою;
  • полоскання горла;
  • сонячні та повітряні ванни;
  • масаж;
  • електрофорез;
  • щоденні прогулянки до та після денного сну.

Головним  завданням  виховання дошкільника є відчуття душевного комфорту та емоційної  безпеки.  Тому важливим є  також середовище навчального процесу. У групі створено предметне розвивальне середовище:

–       сюжетно-рольової  ігри («Лікарня», «Сім?я», « Магазин», «Перукарня», «Кухарі»…);

–        куток фізичної культури (шведська стінка, спортивний інвентар, килимки зі слідами, акопунктурні килимки, маски для рухливих ігор…);

–        музичний куточок (різні дитячі  музичні інструменти, звукове обладнання, дидактичні ігри…);

–        театральний куточок (ширма, маски для розігрування казок, пальчиковий театр, настільний театр);

–        куточок природи (акваріум з рибками, хом?ячок Лунтік, квіти відповідно вимог програми);

–        куточок книги (казки, розмальовки, ілюстрації, творчі роботи різних жанрів…).

СПІЛЬНИЙ ПРОЕКТ ВИХОВАТЕЛІВ, БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ

ПРО ЩО РОЗПОВІДАЮТЬ ДЕРЕВА

Презентація групи “Сонечко”

РОЗПОРЯДОК ДНЯ    на період карантину СОVІD-19

група «СОНЕЧКО» старша  

  орієнтовний розподіл часу
Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг 7:30—8:35
Ранкова гімнастика на свіжому повітрі 8:35—8:45
Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами 8:45—8:50
Проведення культурно-гігієнічних процедур 8:50—8:55
Підготовка до сніданку, сніданок 8:55—9:10
Заняття 9:10-9:35

 

9:40-10:05

10:10-10:30

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 10:00—10:10    \ 10.30\
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп) 10:10\35\—11:20
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 11:20—12:30
Проведення культурно-гігієнічних процедур 11:30—11:40
Температурний скринінг 11:40—11:45
Підготовка до обіду, обід 12:00—12:25
Проведення культурно-гігієнічних процедур 12:25—12:30
Підготовка до сну, сон 12:30—14:30
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури, ігри 14:30—14:45
Температурний скринінг 14:45—14:55
Проведення культурно-гігієнічних процедур 14:55—15:05
Полуденок 15.05-15.20

 

 

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами 15.20-15.25
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостере-ження (усі активності прово-дяться ізольовано від інших груп) 15.25-16.20
Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами 16.20-16.25
Проведення культурно-гігієнічних процедур 16.25-16.30
Підготовка до вечері, вечеря 16:30—16:50
Температурний скринінг 16.50-17.00
Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому 17:10—17:30

РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ

 СТАРШОЇ СПЕЦГРУПИ №3 “Сонечко” на 2020 – 2021 н.р.

Понеділок

1. Інтегроване

2. Предметне    Формування початкових                математичних уявлень

Вівторок

1. Інтегроване

3. Музичне

Середа

1. Інтегроване

3. Фізкультура 

Четвер

1. Предметне Грамота

2. Інтегроване

3. Музичне

П’ятниця 1.  Інтегроване

2.  Фізкультура   

Сонечко

Наша фотогалерея

No Comments »