Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

01.07.2022р.П'ятниця. СНІДАНОК:Каша кукурудзяна з сиром твердим.Молоко кип'ячене. . ОБІД:Суп селянський з рисом.Хліб цільнозерновий.Курячий рулет.Пюре з бобових(сочевиці) з маслом вершковим.Кабачки в панірованих сухарях.Компот із свіжоморожених фруктів і ягід.. . . .. ВЕЧЕРЯ:Рибна паличка(з філе хека) з яйцем.Хліб цільнозерновий.Картопляне пюре.Салат із свіжих огірків та помідорів.Лимонний напій. .

Старша  група №2 “Буратіно”

       

 

   Піда Марта Анатоліївна

   вихователь

 

 

 

Ортутай Заліна Юріївна

вихователь      

Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя

Портфоліо вихователя Ортутай З.Ю

Портфоліо Піди М.А.

Презентация проекту “Формування у дітей звичних моделей поведінки”

Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».

Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».

Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.

Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.

Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.

Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:

  1. Створення предметно-розвивального середовища.
  2. Систематизація ігор у плануванні.
  3. Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
  4. Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
  5. Характер мотивації.
  6. Керівництво дитячою діяльністю у грі.
  7. Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.

Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.

Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.

От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.

Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я

Презентація групи “Буратіно”

РОЗПОРЯДОК  ДНЯ   старша  група  з 01.01.2022р.

Режимні процеси

Група

 

 

Прийом, температурний скринінг, огляд, ігри

 

7.00-8.25

Ранкова гімнастика

 

8.25-8.35

Підготовка до сніданку.Гігієнічні процедури

 

8.35-8.45

Сніданок

 

8.45-9.05

Підготовка до заняття, ігри

 

9.05-9.10

Заняття 1                                      

 

9.10-9.35

Заняття 2                                       

 

9.45-10.10

 

 

10.20-10.45

Підготовка до прогулянки, прогулянка

 

10.10\10.45\-12.00

Повернення з прогулянки,гігієнічні процедури

 

12.00-12.10

 Обід

 

12.10-12.40

Підготовка до сну. Сон

 

12.40-14.40

Підйом,температурний скринінг, загартовуючі процедури, гімнастика

 

14.40-15.00

Інд. заняття, розваги , СХД, праця , ігри                    

 

15.00-15.50

Гігієнічні процедури, підготовка до вечері

 

15.50-16.00

Вечеря

 

16.00-16.20

Прогулянка. Ігри. Повернення додому

 

16.20-19.00

 

 

 

 

 

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ 

У СТАРШІЙ ГРУПІ  на період карантину СОVІD -19

                                                                                  2021\2022 н.р.

  Орієнтовний тижневий розподіл групових занять в старшій  групі №2  «Буратіно »     2021 / 2022 н.р.

дні тижня

 

понеділок

1 Комплексне   Ознайомлення з довкіллям\ природою\+ зображувальна діяльність

2. Фізкультура  10.20

вівторок

 1. Формування початкових математичних уявлень 

 2. Мовленнєве спілкування 

3. Музичне                11.30      

середа

1. Предметні Формування початкових математичних уявлень

2.Мовленнєве спілкування

3. Зображувальна діяльність 

3 тиждень фіз.розваги    15.10

четвер

1.Комплексне  Художня література + Зображувальна  діяльність

2.Фізкультура 11.30

2,4 тиждень муз.розваги    15.10

п’ятниця

1.Ознайомлення з природою

2. Узагальнюче з теми \ з використанням інтегрованої  зображувальної діяльності

  3. Музичне  10.20

   
Буратіно

Наша фотогалерея

No Comments »