Молодша група №2 “Буратіно”
вихователь
Ортутай Заліна Юріївна
вихователь
Сидун Світлана Василівна, помічник вихователя
Портфоліо вихователя Ортутай З.Ю
Портфоліо Піди М.А.
Презентация проекту “Формування у дітей звичних моделей поведінки”
Девіз групи: «Навчання повинно бути цікавим».
Педагогічне кредо – «Навчити мислити, розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності».
Діяльність педагогів у групі спрямована на логіко-математичний розвиток дитини дошкільного віку. Математика відіграє особливу роль у розвитку інтелекту, результатом навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення.
Саме у математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з раннього віку.
Навчання і розвиток дитини повинен бути невимушеним і здійснюватися через властиву цьому віку діяльності – гру.
Для успішного використання логіко-математичних ігор, вихователі керуються наступними критеріями:
- Створення предметно-розвивального середовища.
- Систематизація ігор у плануванні.
- Рівень сенсорного розвитку дошкільників.
- Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань).
- Характер мотивації.
- Керівництво дитячою діяльністю у грі.
- Використання проблемних ситуацій, постановки нестандартних завдань для стимулювання активності дитини у грі.
Тісний взаємозв’язок у логіко-математичних іграх, навчанні і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят, діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.
Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але, й насамперед, спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для вирішення різного роду завдань «Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравити знання, треба поглинати їх з апетитом», – ці слова належать неспеціалісту, в області дошкільної дидактики, французькому письменнику А.Франку, але з ним важко не погодитись.
От і ми весело навчаємось і високих результатів досягаємо.
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
Використання інновацій в групі “Буратіно” Піда М.А.
Використання технологій в групі “Буратіно” Чворсюк О.П.
Спільний проект вихователів, дітей та батьків Я і моя сім’я
РОЗПОРЯДОК ДНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОЇ ГРУПИ
на 2022 / 2023 н.р.
Діяльність дітей впродовж дня |
ч а с |
Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику |
7:00-8:30 |
Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі) |
8:30-8:35 |
Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку |
8:35- 8.45 |
СНІДАНОК |
8:45-9:10 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри |
9:10-9:20 |
ЗАНЯТТЯ 1-ше 2-ге 3-тє |
9:20-9:35 9:45–10:00
|
Підготовка до прогулянки. |
10.00 -10:15 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури |
10:15-11:50
|
Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур |
11:50-12:10 |
ОБІД |
12:10-12:40 |
СОН |
12:40-14:40 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури |
14:40-15:00 |
Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота |
15.10 – 16:00 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур |
16:00 -16:10 |
Підготовка до вечері, вечеря |
16:10-16:30 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому |
16:30-19:00 |
Тижневий розподіл групових занять
в молодшій групі №2 « Буратіно »
2022 / 2023 н.р.
дні тижня |
|
понеділок |
1.Фізкультура 2. Розвиток мовлення/ культура мовленнєвого спілкування
|
вівторок |
1. Комплексне Ознайомлення з соціумом+ Художньо продуктивна діяльність 2.Фізкультура на прогулянці
|
середа |
1. Логіко-математичний розвиток 2.Художньо-мовленнєве
3. Музичне 15.30 |
четвер |
1. Художньо- продуктивна діяльність 2. Розвиток мовлення\ культура мовленнєвого . спілкування 2.Фізкультура 15.30 |
п’ятниця |
1. Ознайомлення з природним довкіллям. 2.Музичне
|
