Старша група №2 “Дюймовочка”
вихователі :
Корнута Наталія Іванівна
Домбровська Альона Віталіївна
помічник вихователя
Марченко Світлана Іванівна
проєкт “Збережемо,наші багатства! Або як діяти відповідальним дошкільнятам!”
Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період
-
Використання методики виховання казкою \ технологія Фесюкової\ Корнута Н.І.
-
спільний проект вихователів, дітей та батьків “Місточок до серця дитини”
Презентація групи “Дюймовочка”
Наш девіз
У нашій групі діти милі
Немов із книжок чарівних.
Розумні, добрі і веселі,
Ніде не знайдете таких.
Гімн
З «Дюймовочкою» граємо,
Малюємо, співаємо.
«Дюймовочка» – наш рідний дім.
Світло й затишно усім.
«Дюймовочка» – це ти і я!
Це наша дружна сім’я!
«Дюймовочка»,
Ти дуже люба нам.
Тут няня й вихователі
Піклуються про нас.
Переступаючи поріг нашої групи, ви опинитесь в неповторному світі дитинства, в якому створені всі умови для насиченого і цікавого життя вашого малюка, його гармонійного, інтелектуального та особистісного розвитку.
Діти нашої групи – це наша радість та велика надія. Ми завжди пам’ятаємо про те, що дошкільне дитинство – це унікальний період людського життя, дуже важливий та відповідальний, тому що в цей час формується особистість людини.
Ми віримо в неповторність кожної дитини, спрямовуємо усі зусилля, щоб знайти до кожної індивідуальний підхід, розкрити максимально потенціал кожного.
Основна мета педагогів групи «Дюймовочка» – це пробудження у дитини інтересу до навколишнього світу, бажання його досліджувати, задавати питання, самостійно находити відповіді, намагатися бути активними, саме тому в групі проводиться робота за методикою Фесюкової «Виховання казкою».
Пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу групи:
— повноцінний і всебічний розвиток дітей на засадах національної культури і духовності з урахуванням різноманітності національного складу та регіональних умов України;
— забезпечення фізичного і психічного здоров’я дітей, своєчасне виявлення тих, хто потребує корекції здоров’я;
— здійснення виховного процесу з урахуванням особистісних якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини;
— розумовий розвиток дітей, розвиток пам’яті, уваги, мислення, уяви, допитливості, захоплень;
— оволодіння рідною мовою, прищеплення навичок культури спілкування;
— започаткування основ трудового виховання, екологічної культури,
— орієнтації в національних і загальнолюдських цінностях, набуття життєвого досвіду;
Впродовж дня з дітьми проводяться різні види діяльності :
Сюжетно-рольові ігри
Конструктивно-будівельні ігри
Дидактичні та розвиваючі ігри
Настільно-друковані ігри
Рухливі ігри
Спостереження, експерименти, досліди тощо
Бесіди, спілкування, художньо – мовленнєва діяльність
Господарчо – побутова праця
Праця в природі
Індивідуальна робота з дітьми з різних видів діяльності
Загальновідомо, що плавання позитивно впливає на всі органи і системи дитини, на опорно-руховий апарат, серцево-судинну й дихальну системи, зміцнює здоров’я, сприяє фізичному розвитку дітей,саме тому вихователі групи,разом з батьками сприяють цьому. В нашому ЗДО створені чудові умови для занять з плавання і вихованці групи із великим задоволенням відвідують їх.
РОЗПОРЯДОК ДНЯ ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ
на 2022 / 2023 н.р.
Діяльність дітей впродовж дня |
ч а с |
Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику |
7:00-8:25 |
Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі) |
8:25-8:35 |
Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку |
8:35- 8.45 |
СНІДАНОК |
8:45-9:05 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри |
9:05 – 9:10 |
ЗАНЯТТЯ 1-ше 2-ге 3-тє |
9:10-9:35 9:45-10:10 10:20-10:45 |
Підготовка до прогулянки. |
10:45-10:50 |
Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури |
10:15(10:55)-12:10
|
Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур |
12:10-12:20 |
ОБІД |
12:20-12:50 |
СОН |
12:50-14:50 |
Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури |
14:50-15:00 |
Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота |
15:00-16:10 |
Проведення культурно-гігієнічних процедур |
16:10-16:20 |
Підготовка до вечері, вечеря |
16:20-16:45 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому |
16:45-19:00 |
Тижневий розподіл групових занять в середній групі «ДЮЙМОВОЧКА» 2021 / 2022 н.р.
дні тижня |
вид заняття |
час |
понеділок |
3.Музичне |
9.10
10.10 |
вівторок |
1.Логіко-математичний розвиток 2.Розвиток мовлення \культура мовленнєвого спілкування
2.Фізкультура |
9.10 9.45 9.45 10.10 |
середа |
1.Розвиток мовлення 2. Художньо-продуктивна діяльність 3. Музичне |
9.10 9.45 11.40 |
четвер |
1. Художньо-мовленнєве 2. Художньо-продуктивна діяльність 3. Фізкультура |
9.10 9.45 10.10 |
п’ятниця |
2. Узагальнююче з викор.інтегрованої художньо-продуктивної діяльності 3. Фізкультура на прогулянці |
9.15 9.45
15.10 |
