Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ПОНЕДІЛОК 25.10.2021 СНІДАНОК: Яйце варене, макарони відварні з маслом вершковим в солодких сухарях, булочка з маслом вершковим, кавовий напій на молоці. ОБІД: Борщ "український" зі сметаною, хліб, ковбаски м'ясні в сметанковій підливі, каша ячмінна з маслом вершковим, томати мариновані, компот. ПОЛУДЕНОК: Молоко кип'ячене, булочка з маком. ВЕЧЕРЯ: Сарделька відварна, картопляне пюре з маслом вершковим, хліб, кефір.

 

Молодша  група №2 “Дюймовочка”

вихователі :

                   

 

 

 

   Корнута Наталія Іванівна

           

Домбровська Альона Віталіївна                                                                                          

                                                                            

 

                                                        помічник вихователя 

Марченко Світлана Іванівна 

 

 

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

Наш девіз

У нашій групі діти милі
Немов із книжок чарівних.
Розумні, добрі і веселі,
Ніде не знайдете таких.

Гімн

З «Дюймовочкою» граємо,
Малюємо, співаємо.
«Дюймовочка» – наш рідний дім.
Світло й затишно усім.
«Дюймовочка» – це ти і я!
Це наша дружна сім’я!
«Дюймовочка»,
Ти дуже люба нам.
Тут няня й вихователі
Піклуються про нас.

Переступаючи поріг нашої групи, ви опинитесь в неповторному світі дитинства, в якому створені всі умови для насиченого і цікавого життя вашого малюка, його гармонійного, інтелектуального та особистісного розвитку.

Діти нашої групи – це наша радість та велика надія. Ми завжди пам’ятаємо про те, що дошкільне дитинство – це унікальний період людського життя, дуже важливий та відповідальний, тому що в цей час формується особистість людини.

Ми віримо в неповторність кожної дитини, спрямовуємо усі зусилля, щоб знайти до кожної індивідуальний підхід, розкрити максимально потенціал кожного.

Основна мета педагогів групи «Дюймовочка» – це пробудження у дитини інтересу до навколишнього світу, бажання його досліджувати, задавати питання, самостійно находити відповіді, намагатися бути активними, саме тому в групі проводиться робота за методикою Фесюкової «Виховання казкою».

Пріоритетний напрямок роботи педагогічного колективу групи:

— повноцінний і всебічний розвиток дітей на засадах національної культури і духовності з урахуванням різноманітності національного складу та регіональних умов України;
— забезпечення фізичного і психічного здоров’я дітей, своєчасне виявлення тих, хто потребує корекції здоров’я;

 — здійснення виховного процесу з урахуванням особистісних якостей, стану здоров’я, природних задатків дитини;
— розумовий розвиток дітей, розвиток пам’яті, уваги, мислення, уяви, допитливості, захоплень;

 — оволодіння рідною мовою, прищеплення навичок культури спілкування;
— започаткування основ трудового виховання, екологічної культури,

 — орієнтації в національних і загальнолюдських цінностях, набуття життєвого досвіду;

Впродовж дня з дітьми проводяться різні види діяльності :

Сюжетно-рольові ігри

Конструктивно-будівельні ігри

Дидактичні та розвиваючі ігри

Настільно-друковані ігри

Рухливі ігри

Спостереження, експерименти, досліди тощо

Бесіди, спілкування, художньо – мовленнєва діяльність

Господарчо – побутова праця

Праця в природі

Індивідуальна робота з дітьми з різних видів діяльності

Загальновідомо, що плавання позитивно впливає на всі органи і системи дитини, на опорно-руховий апарат, серцево-судинну й дихальну системи, зміцнює здоров’я, сприяє фізичному розвитку дітей,саме тому вихователі групи,разом з батьками сприяють цьому. В  нашому ЗДО створені чудові умови для занять з плавання і вихованці групи із великим задоволенням відвідують їх.

 

РОЗПОРЯДОК ДНЯ     на період карантину

середня група             2021\2022 н.р.

 

орієнтовний розподіл часу

Зустріч дітей на ігровому майданчику ізольовано від інших груп, огляд, температурний скринінг

7:00—8:30

Ранкова гімнастика на свіжому повітрі

8:30—8:35

Вхід до групового приміщення зі збереженням дистанції з іншими групами

8:35—8:40

Проведення культурно-гігієнічних процедур

8:408:45

Підготовка до сніданку, сніданок

8:45—9:10

Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри

9:10 – 9.15

Заняття

9:15—9:35

9:45 – 10:05

Підготовка до прогулянки. Вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

10:0510:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

10:20—11:25

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

11:25—11:35

Проведення культурно-гігієнічних процедур, Температурний скринінг

11:35—11:50

Підготовка до обіду, обід

11:50—12:25

Проведення культурно-гігієнічних процедур

12:25—12:30

Підготовка до сну, сон

12:25—14:30

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, за гартувальні процедури.  Температурний скринінг

14:30—14:45

Проведення культурно-гігієнічних процедур

14:45—15:00

Полуденок

15.00- 15.10

Розваги, заняття ( за сприятливої погоди – на майданчику)

15.10-15.30

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами

15:10-15:25

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність за власним вибором, спостереження (усі активності проводяться ізольовано від інших груп)

15:25-16:15

Повернення з прогулянки зі збереженням дистанції з іншими групами

16:15-16:20

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:20-16:30

Підготовка до вечері, вечеря

16:30—16:50

Температурний скринінг

16:50-17:00

Підготовка до прогулянки, вихід на прогулянку зі збереженням дистанції з іншими групами                          Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

17:10—19:00

 

 Тижневий розподіл групових занять в середній групі «ДЮЙМОВОЧКА»               2021 / 2022 н.р.

дні тижня

 вид заняття

час

понеділок

1.Комплексне   Ознайомлення з довкіллям+ зображувальна  діяльність  або Ознайомлення з природою+ зображувальна діяльність

2. Фізкультура  

9.15

 

15.10

вівторок

1.Музичне

 

2.Предметне Мовленнєве спілкування 

9.15

 

9.45 

 

середа

  1. Предметне  Формування початкових математичних  уявлень
  2. Музичне                                                            4 тиждень  фіз.розваги 

9.15

9.45

15.10

четвер

1. Фізкультура

 

2. Комплексне Художня  література + Зображувальна діяльність

9.15

 

9.45

п’ятниця

1.Предметне 1 тиждень – валеологія

2 т.,- культура мовленнєвого спілкування

3т. – підготовка руки дитини до письма

4 т. Узагальнююче за темою.

 Музичні розваги  3- й тиждень  

9.15

 

 

 

15.10

 

 

Дюймовочка

Наша фотогалерея

No Comments »