Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

01.12.2022р.Четвер.СНІДАНОК:Каша пшоняна з фруктами.Чай трав'яний.Мандарини свіжі. . ОБІД:Бульйон курячий.Хліб цільнозерновий.Курятина в сметані.Картопляне пюре.Салат з капусти та моркви.Компот із свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Суп молочний гречаний.Піца з курячим філе і твердим сиром.Узвар. .

 “Веселка”  молодша  спецгрупа №2

для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»

      

 

вихователь

Бертич Тамара Йосипівна,

Портфоліо Бертич 

 

                                                                                                                                                      

вихователь Ситар  Надія Андріїівна,

  

помічник вихователя  Семйон Ганна Андріївна

Профілактика та корекція порушень постави

Існують вікові особливості постави людини від 5-7 до 13-15 років. Діти найчастіше хворіють на сколіоз. Дівчатка, за статистикою, хворіють на нього на 4-5 разів частіше за хлопчиків. Сколіози бувають природженими і набутими, та розвиваються внаслідок змін у хребті, що призводить до порушення функцій нервово-м’язового апарату і деформації всього тулуба. Сколіоз вражає всі органи, а найсерйозніше – кісткову і м’язову системи.

Музика, особливо маршова підвищує загальний тонус і настрій біля гімнастичної стінки, коли діти виконують різної складності коригуючи  вправи. Комплекси вправ, дітям з порушеннями постави необхідно проводити щодня з різних положень (сидячи, лежачи). Обов’язково важливим є правильне дихання під час фізичних вправ. Край важливо кілька разів на тиждень займатися плаванням, де стиль «брас» є найкращим для корекції та виправлення постави.

Виявлення сколіозу

  1. Асиметрія плечей та лопаток.
  2. Різна відстань між лопатками відносно хребта.
  3. Різні трикутники під плечима, між руками і тулубом.

Корекційно-виховна робота в спецгрупі №2 протягом дня

  1. Ранкова гімнастика, яка включає в себе корегуючи вправи з різних положень з різних положень, а також вправи на дихання.
  2. Щоденний контроль за поставою дітей, фіксування постави і дотримування її протягом дня.
  3. Фізкультурні заняття з спеціальними вправами на закріплення м’язового корсету та виправлення постави.
  4. Фізкультхвилинки та фізпаузи під час занять, що потребують довготривалого сидіння.
  5. Індивідуальні корекційні вправи з дітьми на спеціальних гімнастичних тренажерах.
  6. Комплекси вправ після сну, загартовуючи процедури, точковий масаж.
  7. Релаксаціні вправи на килимі в положенні лежачи на спині.
  8. Вправи на виправлення та профілактики клишоногості.
  9. Лікувальне плавання.
  10. Робота з батьками про техніку виконання вправ вдома у вихідні дні.

Завдання вихователя, який працює з дітьми хворими на сколіоз

  1. Навчити дітей правильній поставі.
  2. Закріпити м’язовий корсет, м’язи спини, живота та плечового поясу.
  3. Профілактика клишоногості.
  4. Навчити дітей правильному диханню.
  5. Тренування гіпотично розтягнутих м’язів.

Оптимальний руховий режим для дітей даної групи:

  • фізкультурні розваги (1-2 рази на місяць, 30-50 хв.);
  • фізкультурні свята (2-3- рази на рік, 1 год.);
  • дні здоров’я (1 раз на місяць);
  • піші переходи (1 раз на тиждень);
  • дитячий туризм за межі дитячого садочку (пішки, на санчатах…).

Ведеться робота  по загартуванню дітей:

  • прогулянки на свіжому повітрі;
  • ранковий прийом на вулиці (квітень – жовтень);
  • зарядка на свіжому повітрі (квітень – вересень);
  • повітряні сонячні ванни у теплу пору року;
  • водні процедури (ігри з водою);
  • ходіння босоніж на прогулянці (влітку – по траві і піску);
  • полоскання горла сольовим розчином (зимові місяці);
  • ополіскування рук до ліктя і обличчя холодною водою (влітку);
  • ароматерапія;
  • точковий масаж;
  • вживання в їжу цибулі та часнику (взимку);
  • кварцування групи, оброблення носової порожнини оксоциліновою маззю (в період епідемії грипу та ГРВІ);
  • формування культурно-гігієнічних навичок.

Медиками садочка проводиться лікувальний масаж (3 рази на рік), електрофорез (за призначенням лікаря).

Рекомендації вихователів щодо роботи з дітьми в карантинний період

презентація “Використання технологій в роботі з дітьми групи “Машенька”” вихователь Бертич Т.Й.

проєкт “Дитячий садок – осередок для сталого розвитку “

Спільний проект вихователів, дітей та батьків “Роль прогулянки в розвитку дитини”.

 презентація Тут затишно, бо ми сім’я,тому чекаємо у нас!

 

РОЗПОРЯДОК ДНЯ  ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОЇ СПЕЦГРУПИ “ВЕСЕЛКА”

на  2022 / 2023 н.р.

 Діяльність дітей   впродовж дня

             ч а с

Зустріч дітей, огляд, ігри ( в літній період на ігровому майданчику

7:30-8:30

Ранкова гімнастика ( в літній період на свіжому повітрі)

8:30-8:35

Повернення в групове приміщення, підготовка до сніданку

8:35- 8.45

СНІДАНОК

 

8:45-9:10

Проведення культурно-гігієнічних процедур, ігри

9:10-9:20

ЗАНЯТТЯ

                 1-ше

                 2-ге

                 3-тє

 

9:20-9:35

9:45–10:00

 

Підготовка до прогулянки.

10.00 -10:15

Прогулянка, ігри, індивідуальні заняття, самостійна діяльність дітей, спостереження, повітряні та сонячні процедури

10:15-11:50

 

 

Повернення з прогулянки . Проведення культурно-гігієнічних процедур

11:50-12:10

ОБІД

 

12:10-12:40

СОН

 

12:40-14:40

Поступовий (у міру пробудження дітей) підйом, культурно-гігієнічні та загартувальні процедури

14:40-15:00

Розваги, підгрупові та індивідуальні заняття , ігри , гурткова робота

15.10 – 16:00

Проведення культурно-гігієнічних процедур

16:00 -16:10

Підготовка до вечері, вечеря

 

16:10-16:30

Підготовка до прогулянки,  прогулянка    Бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому

16:30-17:30

Тижневий розподіл групових занять

в молодшій спецгрупі №2 « Веселка  »

2022 / 2023 н.р.

дні тижня

 

понеділок

1. Розвиток мовлення\ культура мовленнєвого  спілкування

2.Фізкультура

вівторок

1.Логіко-математ.розвиток

 

2.Музичне

 

середа

1. Комплексне Ознайомлення з соціумом + Художньо- продуктивна  діяльність                  

 

2.Фізкультура

четвер

1.   Художньо-мовленнєве      

2. Музичне

 

п’ятниця

1.Ознайомлення з природним  довкіллям.

2. Художньо-продуктивна діяльність.

3.Фізкультура   на прогулянці

 

 

No Comments »