Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

24.05.2022р.Вівторок. СНІДАНОК:Каша кукурудзяна з сиром твердим.Молоко кип'ячене.Банани свіжі натуральні. . ОБІД:Борщ буряковий.Хліб житній.Плов з м'ясом.Капуста цвітна підсмажена в яйці.Компот із суміші сухофруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ: Риба запечена в духовій шафі(філе хека).Хліб житній.Макарони відварені.Морква тушкована з чорнослимом.Чай з лимоном. .

Літнє оздоровлення дошкільників:

як створити оптимальні умови в ДНЗ

 

Літо – оптимальна пора, щоб розпочати рішучі дії задля зміцнення здоров’я дошкільників, сприятливий період для загартовування та всебічного розвитку дітей. Метою та завданням є  – ефективна організація літнього оздоровлення, створення безпечних умов, дотримання санітарно-гігієнічних норм, також збалансоване харчування з достатньою кількістю вітамінів.

Одним із напрямків в оздоровчий період є дотримання розпорядку дня, оскільки улітку діти більшу частину часу проводять на свіжому повітрі. Ранковий прийом діток  в сприятливу погоду проводити на спортивному майданчику. В оздоровчий період дещо змінюється і харчування дітей у дитячому навчальному закладі: додається другий сніданок та збільшується потреба дошкільників у вживанні води що затверджується у примірному двотижневому меню на літньо – осінній період 2016 року, Управлінням Держпродспожив служби в м. Ужгород.

В оздоровчий період не обійтися без зміцнення організму дітей за допомогою загартовування. Найдоступнішим у дитячому навчальному закладі є загартування сонцем, повітрям, водою, а щоб загартування було ефективним , одяг та взуття дитини повинно відповідати сезону обовязкова наявність панамок та косинок щоб запобігти сонячних або теплових ударів, температурі повітря, ходіння босоніж, забезпечити купання діток в стаціонарному та виносному басейнах.

В літній період широке використання повітря, сонця, води, режим харчування ( збагачується раціон за рахунок овочів, фруктів, зелені), підвищення рухової активності справляють на дитину суттєвий оздоровчий вплив, але слід не забувати, що їх потрібно застосовувати вміло і дозовано,не забуваючи про основні принципи:

А) системність;

Б) послідовність;

В) регулярність;

Г) індивідуальний підхід до кожної дитини.

У погожі літні дні дошкільники мають нагоду проводити час:

1) на доріжці здоров’я;

2) ходити босоніж по дрібних камінчиках;

3) піску;

4) плескатися у стаціонарному чи надувному басейні.

Дитину будь-якого віку неможливо оздоровити, якщо не створити доброзичливого клімату, веселого і бадьорого настрою в колективі, у якому вона перебуває.

Коментарі Вимкнено до Літнє оздоровлення дошкільників: як створити оптимальні умови в ДНЗ