Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

24.05.2022р.Вівторок. СНІДАНОК:Каша кукурудзяна з сиром твердим.Молоко кип'ячене.Банани свіжі натуральні. . ОБІД:Борщ буряковий.Хліб житній.Плов з м'ясом.Капуста цвітна підсмажена в яйці.Компот із суміші сухофруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ: Риба запечена в духовій шафі(філе хека).Хліб житній.Макарони відварені.Морква тушкована з чорнослимом.Чай з лимоном. .

                       ЗАТВЕРДЖУЮ:

                                                                           Директор ЗДО            О.М. Фучко

Календарно-тематичний план занять англійської мови

(діти дошкільного віку 4-5 років / 2 заняття на тиждень)

на 2021-2022 навчальний рік

 

 

 

Тема

Мовленеві функції

Розмовні структури

Лексичні матеріали

Аудіювання

 

 

ТЕМА: Знайомство.

1.

Знайомство.

Привітання.

(2)

Вміти привітатися, назвати себе та попрощатися.

Hello!

I am Sam.

Goodbye!

hello, goodbye,

I, am, I am + name

Пісня:

“Hello, I am Max.

Hello, I am Ted.                          Hello, I am Dad”

 

Пісня:

“Goodbye!”

2.

Знайомство.

Привітання.

(3)

Вміти запитати як справи та відповісти

How are you?

I am good, thank you!

How are you?

I am…

good, thank you

Пісня:

“Hello, how are you?”

 

 

ТЕМА: Виконання команд. Рахунок від 1 до 5

3.

Виконання команд

(3)

Розуміти і виконувати вказівки та команди (правила поведінки на уроці)

Sit down

Stand up

Raise your hand

Sit nicely

Sing a song

Sit, stand, up, down, raise, nicely, hand, sing, song

Warm up:

Stand up

Sit down

Turn around!

4.

 Рахунок від 1

до 5

(3)

Вміти рахувати до 5

One-five

How many fingers on one hand? Let’s count!

 

One-five, little,

count

 

How many…

 

Пісня:

“How many fingers on one hand?”

5.

Виконання команд. Рахунок від 1 до 5

(3)

Вміти запитувати та відповідати про вік. Вміти рахувати до 5.

one-five

How old are you?

I am five

How old are you?

I am …

old

Пісня:

“How old are you?Are you 1? Are you 2? Are you 3? ”

 

ТЕМА: Тваринки

6.

Домашні тварини. Дикі тварини

(4)

Вміти називати домашніх та диких тварин

It is a dog.

a pet, a dog, a cat,  a rabbit, a lion, a wolf, a fox

 

Warm up:

“The animal song”

7.

Тварини на фермі. У зоопарку

(4)

Вміти називати тварин на фермі, у зоопарку.

Вміти утворювати запитання та давати на нього відповідь

What is it?

It is a monkey.

 

a pig, a sheep, a mouse, a monkey, a kangaroo, an elephant, a snake

Загадки:

Загадки:

“What is it?”

(try to guess)

8.

Тваринки

(3)

Вміти давати відповідь на запитання

What animals do you like?

I like dogs and cats.

What do you like?

I like…

Пісня:

“I like animals”

 

 

ТЕМА:Свята

9.

Різдво

Новий рік

(4)

Вміти привітати з Різдвом та Новим роком

 

Merry Christmas! Happy New Year!

a Christmas tree, merry, happy, a reindeer, a snowman, a Santa, new, year

Пісня:

“Hello, reindeer

  Hello snowman

  Hello Santa…”

10.

День народження

(3)

Вміти вітати з днем народження

Happy Birthday!

a candle, a cake, a present

Пісня:

“Happy Birthday to you!”

 

ТЕМА:  Кольори

11.

Кольори

(4)

Вміти називати кольори.

It is red.

red, green, yellow, color

Пісня:

“Red light, green light”

12.

Кольори

(3)

Вміти називати кольори, утворювати запитання та відповіді на них

What color is it?

It is blue.

blue, white, black

What color is it?

It is …

Warm up:

“Green – go, red -stop”

 

13.

Кольори

(4)

Вміти сказати які кольори подобаються, а які ні.

What color do you like?

I like blue.

I don’t like red.

I like…

I don’t like…

Пісня:

“What is your favorite color?”

ТЕМА: Моя сім’я

14.

Моя сім’я

(4)

Вміти називати членів своєї сім’ї

This is my mother.

a family, a mother, a father, me, my

This is …

Kids vocabulary:

“My family and I”

15.

Моя сім’я

(4)

Вміти вживати у реченні конструкцію  I have …

I have (got) a family.

I have (got) a mother.

a sister, a brother,  a baby,

I have …

Cartoon:

“Peppy’s family”

16.

Моя сім’я

(2)

Вміти називати членів сім’ї, утворювати запитання та відповіді на них

Where are you?

Here I am

Where, here

Пісня:

“Finger family song”

ТЕМА: Ввічливі слова. Почуття

17.

Ввічливі слова

(4)

Вміти вживати у реченні ввічливі слова

I am sorry

Give me, please Thank you

You are welcome

sorry, please, thank you, welcome

Video:

“Use polite words”

Пісня:

“Sorry, please, thank you”

18.

Почуття

(3)

Вміти розповідати про свої емоції та почуття

How are you feeling?

I am happy.

sad, hungry, tired, sleepy, happy, feeling

Пісня:

“If you happy, clap your hands”

 

ТЕМА: Мої іграшки

19.

Мої іграшки

(2)

Вміти називати іграшки

It is a car.

 

a car, a ball, a doll, a train 

Kids vocabulary:

“My toys”

 

20.

Мої іграшки

(3)

Вміти називати іграшки, утворювати запитання та відповіді на них

What is this?

It is a ball.

a puzzle, a teddy bear

Загадки:

“What is it?”

(try to guess)

21.

Мої іграшки

(3)

 Вміти сказати які  іграшки має дитина та попросити іграшку.

I have (got) a doll.

Give me a ball, please.

I have (got)…

give me….   

please

Пісня:

“Brum, brum my car”

                                                                      затверджую         

                                                                 директор  ЗДО           О.М.Фучко                         Календарно-тематичний план занять англійської мови

(діти дошкільного віку 5-6 років / 2 заняття на тиждень)

                        на 2021-2022 навчальний рік

 

 

 

Тема

Мовленеві функції

Розмовні структури

Лексичні матеріали

Аудіювання

 

 

ТЕМА: Знайомство.

1.

Знайомство.

Привітання.

(1)

Вміти привітатися, назвати себе та попрощатися.

Hello!

Hello, Tim!

Hello, friends!

I am Max.

Goodbye!

Goodbye, Liz!

hello, goodbye, friends

I, am, I am + name

Пісня:

“Hello, friends”

 

Пісня:

Goodbye, friends,

goodbye, Bye!

2.

Знайомство.

Привітання.

(2)

Вміти утворювати запитання та відповісти на нього.

What is your name?

My name is Max.

Nice to meet you.

What is your name?

My name is…

nice, to meet

Пісня:

“Hello, hello! What is your name?”

3.

Знайомство.

Привітання.

(2)

Вміти привітатися, назвати себе, запитати як справи,

попрощатися

How are you?

I am fine, thank you.

Goodbye!

how are you,

fine, good, great, wonderful, tied, sad, not so good

Пісня:

“Hello, how are you?”

 

 

ТЕМА: Моя сім’я.

4.

Моя сім’я.

(3)

Вміти назвати членів сім’ї.

 

This is my mother.

a family, a mother, a father, a sister, a brother,

This is …

Пісня:

“We are family”

5.

Моя сім’я.

(2)

Вміти відрекомендувати членів своєї сім’ї. 

Вміти ставити запитання і відповідати на них.

 

This is my family.

Who is this?

This is my father

a grandmother, a grandfather, love, this, is, my, who

 

 

Вірш:

I love my mother

I love my father

I love my sister

and little brother

I love my family

6.

Моя сім’я.

(3)

Вміти відрекомендувати членів своєї сім’ї. 

Вміти ставити запитання і відповідати на них.

-Is it a father?

-No, it is not.

-Is it a brother?

-Yes, it is.

Is it a…?

Yes, it is\No, it is not

Kids vocabulary:

“Family members and tree”

 

ТЕМА: Тварини. Animals

7.

Домашні тварини. Дикі тварини

(2)

Вміти називати домашніх та диких тварин

It is a tiger.

 

a pet, a dog, a cat, a bird, a rabbit, a lion, a wolf, a bear, a fox

 

Пісня:

“I love animals”

8.

Домашні тварини. Дикі тварини

(2)

 

Вміти ставити запитання і відповідати на них.

What is it?

It is a lion.

Is it a cat?

-No, it is not.

-Is it a lion?

-Yes, it is.

What is it?

It is a…

Загадки:

“Try to guess what is it?”

9.

На фермі. У зоопарку

(2)

Вміти називати тварин на фермі, у зоопарку.

Вміти вказувати розмір.

Lion is big.

Mouse is small.

 

 

a pig, a sheep, a cow, a mouse, a giraffe, a monkey

Пісня:

“In the zoo”

10.

Тварини На фермі. У зоопарку

(3)

Вміти вживати модальне слово can у розповідному реченні.

I can see a tiger.

 

 can, to see

 

I can…

Пісня:

“5 little monkeys”

11.

Тварини

Дієслова руху

(4)

Вміти виконувати прості інструкції.

I can jump..

I can swim…

a kangaroo, an elephant, a snake

to jump, to fly, to shake, to swim

Warm up:

“I can jump like a kangaroo”

 

ТЕМА: Свята. Числа від 1 до 10

12.

Різдво

Новий рік

(3)

Вміти привітати з Різдвом та Новим роком

Merry Christmas! Happy New Year!

a Christmas tree, a stoking, a snowman, merry, happy

Пісня:

“I’m a little snowman’

“Hello, reindeer”

13.

Різдво

Новий рік

(3)

Вміти вітати з днем народження

I wish you…

 a stoking, a bell, a snowball,

holiday

Пісня:

“We wish you a Merry Christmas and happy New Year!”

14.

День народження. Числа

(4)

Вміти вітати з днем народження. Запитувати та відповідати про вік;

рахувати до 10.

How old are you?

I am five.

old, how, one-ten

Cartoon:

“Mummy Pig’s Birthday”

ТЕМА: Opposite words (Вивчення протилежних слів)

15

Вивчення протилежних слів

(3)

Вміти описувати предмети

It is a small cat.

It is a big elephant.

 

big-small, fast-slow, loud-quiet

Відео:

“Kids vocabulary- Opposite words”

Пісня:

“Big and small animals”

 

ТЕМА: Іграшки. Кольори

16.

Мої іграшки

(3)

Вміти називати іграшки та сказати, які іграшки має дитина

I have got a car.

 

a car, a ball, a doll, a puzzle, a game

I have got…

Kids vocabulary:

“My toys”

 

17.

Мої іграшки

(3)

Вміти утворювати запитання та відповіді на них

What is this?

It is a doll.

Is it a ball?

No, it is not.

It is a doll.

Is it a…?

Yes, it is/

No, it is not

Пісня:

“Toy song: What’s in the box?”

18.

Кольори

(4)

Вміти називати кольори. Вміти описувати іграшки

I have got a red ball.

red, green, black, white, yellow, grey, blue, purple, color

Вірш:

Red and yellow,

Green and blue!

Lost of colors

For me and you

 

 

ТЕМА: Частини тіла

19.

Частини тіла

(3)

Вміти називати частини тіла

I have (got) a nose.

a nose, ears, a head, shoulders, a mouth, a toe

I have got…

Пісня:

“Head, shoulders, knees and toes”

20.

Частини тіла

(2)

Вміти називати частини тіла та відповідати на запитання.

How many ears do you have?

I have (got) two ears.

 

arms,  hands, legs, fingers

Пісня:

“How many fingers on one hand?”

21

Частини тіла

(3)

Вміти утворювати запитання про частини тіла та відповідати на них.

What is it?

It is a mouth.

Is it a nose?

No, it is not.

It is a mouth.

What is it?

It is a…

Is it a…?

Yes, it is/

No, it is not

Warm up:

Touch your head

Touch your nose

Clap your hands

Touch your toes

 

ТЕМА: Овочі і фрукти

22.

Овочі

(4)

Вміти називати овочі

It is a lemon.

 a tomato, a cucumber, a potato

Пісня:

“One potato, two potatoes, three potatoes”

23.

Фрукти

(2)

Вміти називати фрукти

It is a banana.

a banana, an orange, a lemon,

Kids vocabulary:

“Learning fruits”

24

Фрукти

(3)

Вміти утворювати запитання та відповідати на нього.

What fruit do you like?

I like oranges.

an apple, a kiwi, grapes

What do you like?

I like…

Пісня:

“What fruit do you like?”

25.

Now I can

Повторення

(2)

Вміти використовувати лексичні одиниці та структури у спілкуванні в межах тематики

I have got a banana.

This apple is red and small.

Bananas are yellow and long.

I like kiwi.

I don’t like lemons

 

 

What is it?

It is a…

Is it a…?

Yes, it is/

No, it is not

I have got…

I can see…

I like…/ I don’t like

Відео:

“How can we describe fruit” Загадки:

“What is it?” (try to guess)

 

 

No Comments »