Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

23.04.2024р.Вівторок.СНІДАНОК:Гомбовці з кисломолочного сиру.Какао.Банани. . ОБІД:Суп український з галушками.Хліб.Бефстроганов з курячого м'яса.Каша гречана.Огірок солоний.Буряк шматочками-молодші.Компот із яблук. . . .. ВЕЧЕРЯ:Овочеве рагу із курятини.Хліб.Лимонний напій.

                                                                                                                                                                         ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ЗДО №39 _______ О.М. Фучко

Рекомендації щодо загартовування дітей в літній період 

 закладі дошкільної освіти  № 39 комбінованого типу

Ужгородської міської ради Закарпатської області.

  1. Забезпечувати щоденне перебування дітей на свіжому повітрі та відповідність їхнього одягу погодним умовам.
  1. Прогулянка у першій половині дня має тривати не менше 2 годин.
  1. Проводити повітряні ванни,забезпечувати перебування дітей у провітреному приміщені у полегшеному одязі при t° повітря 19°+ 20°С.
  1. У спальні під час дитячого сну t° повинна становити +15° + 16 °С.
  1. Прийом дітей та проведення ранкової гімнастики проводиться на свіжому повітрі.
  1. Проводити загартовування водою після дитячого сну,а влітку- і перед обідом. Для миття рук,обличчя, ротової порожнини використовується вода кімнатної t°.
  1. Застосовувати вологе обтирання, повний або частковий душ. Влітку залучати дітей до купання стаціонарних і виносних басейнах згідно графіка.

8.Використовувати нетрадиційні методи загартовування (ходьба босоніж по росяній траві,камінцях,вологому піску).

9.Організовувати та проводити лікувально-профілактичні процедури: фітотерапія, аромотерапія, лікувальна        фізкультура,масаж,оздоровча гімнастика (зорова,дихальна) фізіотерапевтичні процедури.

Раціональний режим дня з урахуванням вікових особливостей дитини її повноцінне харчування оптимальний руховий режим посилюють позитивну дію загартовуючих заходів.

No Comments »