Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.03.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша молочна рисова.Какао . ОБІД:Борщ український із сметаною.Хліб.Мафіни (з курячим філе) з овочами та твердим сиром.Каша гречана.Салат з солоних огірків та томатів.Морква тушкована-молодші.Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Вареники українські(з кисломолочним сиром)Соус сметанний(на молоці)Чай(трав'яний).

Памятки для батьків

Виконання домашніх завдань з дітьми

  • Питання, що стосуються виконання домашнього завдання, з’ясовуйте з вихователем  чи логопедом.
  • Для виконання домашніх завдань створіть домашній «банк» картинок різної тематики та  іграшок.
  • Займайтеся з дитиною, граючи з нею.
  • Гімнастику для язика виконуйте перед дзеркалом разом. Наслідуючи дорослого, дитина вчиться.
  • Виправляйте недоліки дитини доброзичливо, спокійно. Підтримуйте її позитивними емоціями, не критикуйте її.
  • У разі потреби, якщо виникнуть труднощі під час виконання вправ з дитиною, отримайте додаткову консультацію.
  • Усі завдання виконуйте обов’язково.

L6136

 IMG_6144

Спілкування з дітьми

  •  Розмовляйте з дитиною під час будь-якої діяльності. Розповідайте про те, що ви робите, і що робить вона сама.
  • Учіться уважно слухати дитину, дивлячись їй в очі.
  • Ставте відкриті запитання. Це стимулюватиме дитину давати повні відповіді.
  • Витримуйте паузу після поставленого запитання.
  • Розповівши дитині коротеньке оповідання, запропонуйте переказати його.
  • Розглядайте разом ілюстрації до оповідань, сюжетні картинки. Запропонуйте відповісти на непрямі запитання: « Що було до того, що тут зображено? Що сталося потім?»
  • Для збагачення словника дитини вчіть її називати навколишні предмети, їхні ознаки та дії з ними.
  • Пам’ятайте! Ваша мова – зразок для дитини.
  • Завжди відповідайте на запитання сина чи доньки, підтримуйте їхню допитливість.
  • Любіть дитину й хваліть її за позитивні вчинки та правильні відповіді.

 

No Comments »