Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

28.03.2024р.Четвер.СНІДАНОК:Каша боярська(з пшона з родзинками)Какао.Банани . ОБІД:Суп селянський.Хліб.Голубці (із м'яса свинини та яловичини).Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Шніцель рибний.Хліб.Каша пшенична в'язка.Огірок солоний.Буряк тушкований-молодші.Лимонний напій.

Конспект заняття з музики для дітей старшої групи

музкерівника Гордійчук В.Т., спеціаліста вищої категорії

 

Мета: збагачувати музичний досвід дітей, зацікавлюючи інструментальними творами. Розвивати основи музичної культури – дослуховувати музичний твір до кінця, здатність слухати музику уважно, стежити за розвитком музичного образу. Продовжувати вчити дітей виражати свої почуття від почутої музики. Розвивати вокально-хорові навички, домагатися злагодженого співу знайомих пісень. Закріплювати вміння використовувати знайомі танцювальні рухи «Вальсу» в танку, удосконалювати техніку їх виконання. Викликати у дітей естетичну насолоду від звучання різних дитячих музичних інструментів, гри на них. Розвивати у дітей інтерес та позитивне ставлення до музичних занять.

Обладнання: віолончель, дитячі музичні інструменти – металофон, трикутник, сопілочка.

Діти під «Марш» заходять до залу утворюють коло.

Музкерівник вітається з дітьми: «Добрий день, малята».

Діти проспівують. Добрий день.

Музкерівник. Сьогодні до нас на заняття завітали гості. Для початку ми з вами повторимо основні рухи підскоку, галопу,тчітко і ритмічно будемо рухатися під музику.

Діти виконують рухи під музичний супровід.

Музкерівник.  Давайте візьмемося за руки і продовжимо з вами вивчати кроки вальсу.

Вправа «Кроки вальсу» (діти виконують у колі, повторюючи рухи з музкерівником без музичного супроводу)

Під музику маршу діти сідають на стільчики.

Музкерівник. Скажіть мені, будь ласка, с чого складається музика? (звуки, ноти). Які назви нот вам знайомі?

Діти називають:  до-ре-мі-фа-соль-ля-сі-(до).

Розпіванка «До-ре-мі-фа-соль-ля-сі-(до)».

Музкерівник. Давайте заспіваємо її лагідно, ніби нас гладить мама по голівці. (Діти  співають).

Музкерівник.  А тепер заспіваємо гостро, ніби дощик іде. Молодці, таким чином, ми підготували свої голосочки до пісень які ми знаємо і вивчаємо.

Розучування пісні

Музкерівник. А зараз давайте ми заспіваємо пісню «Шкода нам прощатися з садочком», «Дитячий садок» (діти виконують пісню, музкерівник слідкує за виконанням дітьми пісні, за необхідності зупяється і повторює слова пісні чи показує, як треба заспівати).

Музкерівник. Діти, давайте ми покажемо гостям, який таночок ми вивчили і підготували.

Танець «Вальс».

Музкерівник. Молодці, сідайте діти. Скажіть мені, будь ласка, які музичні інструменти ви знаєте? (Відповіді дітей). Давайте пограємось з вами у гру «відгадай, який музичний інструмент звучить». Закрийте очі та уважно послухайте, хто впізнає, який інструмент звучав, має підняти руку і потім кого я запитаю, назвати його. (Музкерівник грає на металофоні, трикутнику, сопілці).

Пропонує дитячі музичні інструменти дітям, щоб вони під музику ритмічно заграли.

Музкерівник. Пропоную вам послухати уривок знайомої мелодії, спробуйте відгадати, які інструменти тут звучали.

Слухання уривку із твору «Лебідь» Сенс-Санс.

Музкерівник. Основну мелодію у цьому творі виконує інструмент, який називається ВІОЛОНЧЕЛЬ. Я підготувала вам маленький сюрприз (демонструє). Цей музичний інструмент називається віолончель. Послухайте живе звучання цього інструменту.

Музкерівник виконує на інструменті музичний твір.

Музкерівник. Чи сподобалося вам, як звучить віолончель?

Діти давайте пограємося з вами у гру, яка називається «Тин». Повторити гру

2 – 3  рази.

Підсумок заняття. Музкерівник пропонує утворити коло і ставить запитання до дітей: Чи сподобалося вам заняття? Що ми сьогодні з вами робили? Що сподобалося вам найбільше на занятті?

Діти плескають один одному і прощаються з гостями.

Крокуючи по колу під музику, діти виходять із зали.

 

No Comments »