Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

28.03.2024р.Четвер.СНІДАНОК:Каша боярська(з пшона з родзинками)Какао.Банани . ОБІД:Суп селянський.Хліб.Голубці (із м'яса свинини та яловичини).Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Шніцель рибний.Хліб.Каша пшенична в'язка.Огірок солоний.Буряк тушкований-молодші.Лимонний напій.

Конспект заняття для дітей молодшого дошкільного віку 

Старикової Н.Р., «вихователя-методиста»

 

Тема. «І в саду, і на городі»

Мета:

Фізичний розвиток

Учити використовувати свої фізичні дані для спільної роботи з дорослими, виконуючи короткотривалі доручення, дотримуватись основних правил поведінки у природі, емоційно реагувати на дари природи.

Емоційно-ціннісний розвиток

Розвивати умінні розпізнавати овочі й фрукти, впізнавати рослини найближчого оточення.

Пізнавальний розвиток

Поглиблювати знання дітей про овочі та фрукти, особливості їх вирощування та способи вживання в їжу.

Мовленнєвий розвиток

Удосконалювати вміння дітей відповідати на запитання та відгадувати загадки. Збагачувати словниковий запас дітей, розвивати зв’язне мовлення.

Художньо-естетичний

Удосконалювати вміння помічати яскраві ознаки пір року, відображаючи їх у своїй художній діяльності.

Креативний

Виховувати почуття задоволення від процесу та результату своєї праці.

 Матеріал: малюнки із зображенням овочів та фруктів, кошик із площинним зображенням овочів та фруктів, два аркуші ватману з фоновим зображенням саду, городу, чарівна торбинка, лялька-кухарчук.

 

Хід заняття :

Вихователь. Малята, сьогодні ми поговоримо про ті дари природи, які люди вирощують у садах та на городах. Їх дуже багато і всі ми їх любимо. Як назвати одним словом все те, що росте на городі? Як називаються плоди, що достигають у садках?

Дидактична гра „Городники та садівники”.

Розміщую перед дітьми два аркуші ватману з фоновим зображенням саду та городу, ставлю кошик із зображенням овочів і фруктів. Кожна дитина по черзі підходить до кошика і дістає один плід та розповідає про нього: овоч це чи фрукт, як називається, якого кольору та форми, де він росте. Дитина виставляє плід на відповідний аркуш ватману і відповідно стає „городником” чи „садівником”.

Наприклад, це – помідор. Помідор – це овоч. Він червоного кольору, круглої форми. Помідор вирощують на городі.

Звертаю увагу дітей і пропоную назвати все те, що росте на городі, і все те, що росте у саду.

Фізкультхвилинка.

На городі працювали,

Ріпу, моркву виривали.

І в садочку ми бували –

Груші-яблука зривали.

Гарний урожай зібрали,

Всі раділи, танцювали.

Вихователь збирає малят навколо себе і показує їм ляльку-кухаря.

Вихователь. Прийшла до нас лялечка-Варка,

Вона нині куховарка.

Підкажіть ви їй малята,

Як усе це готувати.

Лялька дуже хоче приготувати щось на обід, але забула, як це зробити. Давайте ми їй допоможемо.

  • Що треба зробити з овочами і фруктами перед тим, як їх вживати чи готувати?
  • Навіщо мити овочі і фрукти?
  • Які овочі слід обов’язково почистити?
  • Які овочі можна вживати сирими?
  • Що готують із сирих овочів?
  • Які овочі можна засолити на зиму?
  • Які страви можна приготувати із картоплі?
  • Що можна приготувати із фруктів?
  • Яке варення можна приготувати із яблук, слив, груш, абрикосів, вишень?

Лялька-Варка дякує дітям за допомогу та пропонує відгадати загадки.

Дидактична гра „Впізнай за смаком”.

Вихователь. Певно, ще ніхто не знає,

Що на вас сюрприз чекає –

Дивовижний, непростий,

Таємничий і смачний.

Дидактична гра „Чарівна торбинка” (овочі та фрукти).

No Comments »