Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

28.03.2024р.Четвер.СНІДАНОК:Каша боярська(з пшона з родзинками)Какао.Банани . ОБІД:Суп селянський.Хліб.Голубці (із м'яса свинини та яловичини).Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Шніцель рибний.Хліб.Каша пшенична в'язка.Огірок солоний.Буряк тушкований-молодші.Лимонний напій.

Конспект заняття для дітей середньої  групи

 

Тема: «Всі професії ми знаєм і їх працю поважаєм».

Мета: продовжити знайомити дітей з працею дорослих, розширити знання про те, що люди різних професій (лікар, кухар, шофер, будівельник, перукар, швея, кравець, праля, няня, двірник) працюють для загального добра. Закріпити знання про знаряддя праці необхідні для роботи людям цих професій. Виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій.

Підготовча робота: екскурсії в магазин, перукарню, пральню, кухню, кабінет

медсестри, на будівництво.

Розгляд картин: “На будівництві”, “У магазині ляльок” та інші.

Перегляд діафільмів. Читання віршів Д.Родарі “Чем пахнут ремесла”, “Какого цвета ремесла”, М. Познанська “Про золоті руки”, “Прання”, “Таня – прачка”,

П.Воронька “Кравчиня”

Матеріал: предметні картинки для гри “Кому що потрібно для роботи”.

Великі картинки для показу.

Оповідання Т. Юрміна “Яка ж професія найкраща?” П.П. №4 1999 р.

Ляльки: лікар Айболит і лялька-кухар.

Хід заняття

Вихователь.

  • Діти, подивіться навколо себе. Ви бачите столи, стільці, іграшки, книжки. Все це зроблено руками людей різних професій. Саме про людей різних професій у нас сьогодні піде розмова. (Чути стук, відкривається ширма)
  • Добрий день діти, хто я? Ви мене впізнали?
  • Так, Лікар Айболит (показується лялька-кухар)
  • Добрий день діти. А мене впізнали? Хто я?
  • Так мене всі знають, то я славний кухар, який годує всіх смачними обідами, компотами, киселями.
  • Ні, моя професія найголовніша, бо я лікую людей, коли вони хворі. (Виникає спір) Моя!..Моя!..

Вихователь. Шановні наші гості, не сперечайтесь. Зараз ми з дітьми вирішимо вашу суперечку. Діти, як ви думаєте, яка професія найголовніша? 2 відповіді дітей.

  • От ми з вами і заплутались. Яка професія, або чия праця є найголовнішою. Зараз ви послухаєте оповідання Т.Юрміна “Яка ж професія найкраща” і може тоді зробите правильний висновок. Слухаємо уважно оповідання.

Запитаня по змісту.

  1. Чи змогли діти вирішити чия професія найголовніша?
  2. Які професії вони назвали?

 

З. Які ще ми можемо назвати найголовнішими?

Вихователь. От бачите діти, нема найголовнішої професії. Всі вони головні, всі потрібні, вони доповнюють одна одну. Поміркуйте. Що робить для нас праля? Що було б якби вона не вийшла на роботу? Що робить для нас няня? Що було б якби вона не вийшла на роботу? Як називається той, що шиє нам одяг, взуття? Чи потрібна їх робота?

  • Ой, лікар Айболит щось хоче мені сказати (Вдаю ніби слухаю)
  • А каже він мені, що коли йшов до нас у гості, то то побачив у якому красивому дитячому садку ми живемо. А він не знає звідки взявся цей д/с. Діти звідки взявся наш д/с?

(Його побудовали)

Хто саме його побудуввав, ви дізнаєтесь відгадавши загадку:

Виростають скрізь будинки Хто ж складав усі цеглинки Хто тут стіни мурував

Наш садочок будував?

Діти – Будівельник.

  • Чуєш лікарю Айболит, його будували будівельники із цеглинок.
  • Діти, скажіть нашим лялькам, як казав той хто стіни із цегли мурує? (муляр)
  • А хто йому цеглу підвозить? (шофер)
  • На якій машині? (грузовій)
  • На другий поверх хто подає цеглу та інший матеріал? (кран)
  • Як називається та людина, що керує краном? (кранівник)
  • Хто вікна, двері, робив і вставляв? (столяр)
  • А хто стіни фарбував? (маляр)
  • Багато людей різних професій будувало наш дитячий садок. Ми вже назвали муляра, шофера, кранівника, столяра, маляра, але це ще не всі. Ще були і штукатури, грузчики, а найпершим був архітектор, який спочатку намалював на папері яким має бути дитячий садок, а вже після цього інженери та будівельники почали будівництво.

Фізхвилинка

Захиталися дерева

 

То їх вітер розхитав

 

Вліво-вправо, вліво-вправо

 

Кожній гілці наказав

 

Нумо, рученьки вперед

Круть і круть немов млинок

Покрутили скільки треба

Ось і рученькам танок

Засмутились наші ніжки

Бо не топали давно

Потанцюйте наші ніжки

Ми вам волю даємо

Подивіться малюки

Ось на дереві грушки

Стрибки раз і ще раз

Знову грушка в ручках і готово.

Вихователь. Лікарю Айболите, а ти знаєш що у нашому дитсадку теж є медсестра,

яка лікує нас, коли у нас болять зуби чи вухо. Її звати як?

  • Діти, подумайте, і скажіть хто ще працює в д/с?
  • Завідуюча, вихователі, няні, кухарі, пралі, двірник.
  • Згадайте, коли ми з вами говорили про ці професії, я розповідала вам, що кожному з них для роботи потрібні якісь інструменти або знаряддя праці ще ми їх називаємо. Зараз я перевірю чи добре ви знайомі з вище згаданими професіями. Давайте пограємось у гру “Кому що потрібно для роботи”
  • Діти, хто бажає розповісти, ким працює його мама або тато і які, їм приладдя, або інструменти потрібні для роботи (2 відповіді)
  • Сьогодні ми багато говорили про різні професії, але не згадали про те, як потрібно ставитись до праці людей взагалі. Як ви думаєте, чи потрібно поважати працю дорослих? Як саме? Ну подивіться скільки в нас в групі багато іграшок, коробок, їх зробили робітники на фабриках. Не одні руки їх робили, а багато. Як ви ставитесь до іграшок?
  • А подивіться як у нас чисто і затишно. Чия це заслуга? (Няні)
  • Як ви ставитесь до праці няні?
  • А коли виходите гуляти і бачите підметені доріжки, майданчики, пострижені кущі. Хто це зробив? Ми йому допомагаємо чи ні? Як саме? Як потрібно ставитись до одягу? Взуття?

Вихователь. Шановні ляльки, ви зрозуміли, що всі професії потрібні, всі

важливі, тож ви більше не сваріться і якщо будете у іншому д/с, розкажіть

дітям про те, що ви сьогодні тут почули.

No Comments »