Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

19.04.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша "Янтарна"(із пшона з яблуками).Чай . ОБІД:Суп картопляний заправлений сметаною.Хліб.Гуляш м'ясний.Макарони відварені.Капуста тушкована.Компот із свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Рибні нагетси.Хліб.Картопляне пюре.Буряк шматочками.Лимонний напій.

Фізкультхвилинки

для занять з логіко-математичного розвитку

 

  1. Лапки в боки, вгору вушка,

Скачуть білочки-подружки.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

По гілках вони летять.

Кожен ранок на галяві

Спритно роблять вільні вправи.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Люблять білочки стрибать.

 

  1. За казками ми пішли,

Не одразу їх знайшли!

Ніжками ми тупали,

Кулачками стукали.

Пам’ятають казки нас,

Нахилились ми на «раз».

А на «два» ми піднялись

І за руки узялись.

Всі по колу ми пішли,

Наші казочки знайшли.

 

  1. Раз, два – дерева в лісі,

Три, чотири – вийшли звірі.

П’ять, шість – пада лист.

Сім, вісім – птахи в лісі.

Д’евять, десять – це сунички

Підвели червоні личка.

 

  1. Наші ручки: раз, два, три!

Наші ніжки: раз, два, три!

На носок, на каблучок,

Руку вліво, руку вправо:

Ми танцюєм козачок.

Раз – присядемо, два – присядемо,

Гарний настрій – добре всім.

Покружляли, повертілись

Й тихо всі за столик сіли.

 

  1. Руки вгору – підтягніться,

Раз – два, раз – два!

Щонайнижче нахиліться,

Раз – два, раз – два!

Станьте рівно, поверніться

І до сонечка всміхніться.

А тепер, любі малята,

Пострибайте, як зайчата.

Руки вгору підніміть,

Вдих і видих всі зробіть.

 

  1. Раз, два! Час вставати,

Будемо відпочивати.

Три, чотири – присідаймо,

Швидко втому проганяймо,

П’ять, шість – засміялись.

Шість разів понахилялись,

Зайчик сонячний до нас

Завітав у Світлий час.

Будем бігати, стрибати,

Щоб нам зайчика впіймати.

Прудко зайчик утікає,

Диво-промінцями грає.

Сім, вісім – час настав

Повернутися до справ!

 

  1. Полічи до п’яти,

Дітям треба підрости.

Буду довго в бубон бити,

Дітки ж – слухати й лічити.

Скільки бубон пробубнить,

Стільки нахилів зробіть.

Скільки покажу грибків –

Стільки зробите стрибків.

 

  1. Раз, два, три, чотири –

Наші руки, ніби крила.

Полетіли, полетіли,

Раз – присіли, два – присіли.

На рахунок: раз, два, три

Пострибаєм разом ми.

А скажу: чотири, п’ять –

Наші ніжки побіжать.

 

  1. Хто ж там, хто вже там стомився

І наліво нахилився?

Треба всім нам встати,

Фізкультпаузу почати.

Щось не хочеться сидіти,

Трохи треба відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

Руки вгору, руки в боки

І зроби чотири кроки.

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть,

Плесніть діти кілька раз,

За роботу – все гаразд.

 

  1. Буратіно наш проснувся,

Гарно-гарно потягнувся

Раз – нагнувся, два – нагнувся.

Три-чотири – потягнувся,

Руки в сторони розвів,

Мабуть ключик загубив.

А щоб ключик той дістати,

Треба  навшпиньки стати.

 

  1. Раз, два, три, чотири, п’ять –

Будем дружно крокувать,

Будем бігати, стрибати,

Руки вгору піднімати.

Повернемо тулуб вліво.

Наші вправи – ціле диво!

Щодня будем їх робити,

Тоді довше зможем жити.

 

  1. Треба трохи відпочити,

Тулуб вліво нахилити,

Вліво-прямо, вправо-прямо.

Ой, цікава наша вправа!

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Будем весело стрибать.

У колінах зігнем ноги,

Ледь торкаємось підлоги.

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Будем далі працювать.

 

  1. Раз – ялинка,

Два – дубок,

Три – березовий гайок,

А чотири – це травичка,

П’ять – мурашка-трудівничка,

Шість – колючий їжачок.

Сім – грибок боровичок,

Вісім – білка,

Дев’ять – пташка,

Десять – квіточка ромашка.

 

  1. Полічи до п`яти  (діти повільно піднімають руки вгору).

Діткам треба підрости (потягуються, дивлячись на кінчики пальців).

Буду в бубон довго бити,

Дітки ж – слухати й лічити.

Скільки бубон пробубнить,

Стільки нахилів зробить.

Скільки покажу грибків –

Стільки зробите стрибків.

 

15.Раз, два, три, чотири –

Наші руки, ніби крила.

(Діти змахують руками).

Полетіли, полетіли,

Раз – присіли,

Два присіли. (Присідають).

На рахунок: раз, два, три

Пострибаєм разом ми.

А скажу: чотири, п`ять –

Наші ніжки побіжать.

 

16.Сім разів змахніть руками,

Хай здоров`я буде з вами.

Спершу полічіть квітки –

Присідайте залюбки.

Скільки бубон пробубнить,

Стільки нахилів зробіть.

Скільки в кошику грибків –

Стільки зробите стрибків.

 

17. Цифра «п`ять» пішла гуляти

Заболіли в неї п`яти. (Ходьба на п`ятах).

Ось побігла по травиці (Біг на місці).

Та й упала у криницю. (Присідають).

Низько тулуб нахиляйте,

Кожну п`ятку діставайте.

 

Для занять з образотворчої діяльності

Комплекс 1

(Виконується сидячи за столом).

Ми сьогодні малювали –

Візеруночки складали.

Вже й стомились працювати,

Час настав відпочивати.

Стисніть пальчики ось так,

Потім розгорніть кулак (6-8 разів).

Втому з ручок обтрусили –

Набирайтесь, пальці сили (6-8 разів).

Потім руки підведемо (Приставляють руки до плечей, лікті відводять в боки).

Швидко ми їх обернемо –

Вгору-вниз, вгору-вниз,

Ніби колесо крутись (8разів).

Ніжки ширше розведіть.

Нов. Зведіть і розведіть (6 разів).

Пензлик в руки знов візьміть –

Малювати розпочніть.

 

Комплекс 2

Вправа «Гусак»

Наш гусак піднявсь на кладку,

Став, як завжди, на зарядку.

Крила вгору піднімав,

І донизу опускав. (Діти роблять відповідні рухи руками).

Повертався вліво-вправо –

Ой, яка ж цікава вправа.

Покрутив він головою

Саме так, як ми з тобою (Повертають голови з ліва-направо і навпаки).

Як зробив гусак зарядку,

Вмить у річку – стриб і кладки. (Роблять стрибок і присідання).

Каже качур: «Так-так-так!

Фізкультурник наш гусак!»

 

Вправа «Хомка»

Хомка, Хомка – хом`ячок,

Мав пухнастенький бочок.

Хомка вранці уставав,

Щічки й носика вмивав (Відповідні імітаційні рухи).

Підмітав швиденько хатку (Нахили з імітаційними рухами рук).

І виходив на зарядку.

Хоче Хомка дужим стати –

Починає присідати (Кілька присідань).

Довго важко присідати,

Треба трішки пострибати. (Стрибати на місці).

 

Вправа «Жабки»

Жабки вранці піднімались

І щосили потягались.(Діти тягнуться руками вгору, прогинаючи спину).

Потім довго умивались, (Відповідні імітаційні рухи).

Рушничками розтирались. (Імітаційні рухи з заведеними за спину руками).

Лапками махали (Змахи рухами).

Тулуб нахиляли.

І собі стрибали

У водичку дружно (Стрибки з місця вперед).

Жабкам зелененьким

Жити не сутужно.

 

Для занять з письма

Комплекс 1

У піжмурки пальці грались, (Діти тримають руки перед собою перебираючи пальцями).

Потім раптом заховались. (Стискають пальці в кулак).

Раз, два, раз, два –

Пальці в жменьки заховались.

 (Розправляють долоні з розведеними пальцями і знову стискають їх у кулачок).

Руки в боки візьміть, Ковирялочку зробіть.

Раз, два, тупу-тупу.

Ковирялочку зробіть.

Наші ніжки спочивали,

А тепер в таночок стали:

Гоп-гоп, гопака

Дружно ніжки танцювали.

 

Комплекс 2

На галявині квітки

Розкривають пелюстки.

Ось так, ось так

Розкривають пелюстки.

(Діти стискають і розпрямляють пальці).

Вітерець гуляє, квіточки хитає.

Ось так, ось так квіточки хитає. (Діти згинають руки в ліктях і знову розгинають, тримаючи їх по боках).

А у вечері квітки

Закривають пелюстки. (Стискають і розтискають пальці).

Тихо засинають,

Голівками гойдають.

(Тримаючи руки попереду себе, згинають їх у зап`ястках)

No Comments »