Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

29.03.2024р.П'ятниця.СНІДАНОК:Каша молочна рисова.Какао . ОБІД:Борщ український із сметаною.Хліб.Мафіни (з курячим філе) з овочами та твердим сиром.Каша гречана.Салат з солоних огірків та томатів.Морква тушкована-молодші.Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Вареники українські(з кисломолочним сиром)Соус сметанний(на молоці)Чай(трав'яний).

Конспект сюжетного заняття з фізкультури

для дітей молодшого дошкільного віку

 

Тема: «В гостях у лісових звірів».

Мета: вчити дітей ходити по лаві, перестрибувати з квітки на квітку, просовуючись уперед; підлазити під дуги навкарачки; сприяти виникненню інтересу до занять фізичною культурою; розвивати почуття рівноваги, сприяти розвитку гнучкості у дітей; виховувати почуття дружби між дітьми, вчити допомагати один одному, піклуватися про менших.

Обладнання: дошки, лави, дуги, квіти, костюми лисички, ведмедика, зайчика.

Хід заняття

І. Вступна частина.

Фізінструктор: «Добрий день, діти, сьогодні до вас у гості завітали давно вам знайомі лісові звірята: Лисичка, Ведмедик та Зайчик (діти старшої групи, одягнені у відповідні костюми). Давайте з ними привітаємось».

Ведмедик: «Ви, мабуть, прийшли до спортивного залу, щоб бути сильними і сміливими?»

Лисичка: «Ми теж хочемо бути сильними, тому ми прийшли познайомитись та вас, діточок, повчити наших вправ».

Фізінструктор: «Ну то що, діти, позаймаємось зі звірятами, повчимось разом із ними?»

Зайчик: «Тож давайте разом з нам станемо на зарядку».

(«Звірята» – це діти  старшої групи.  Вони беруть за руки дітей молодшої групи і стають у коло).

ІІ. Підготовча частина.

Фізінструктор:

«Нумо в коло разом з нами стали всі швиденько,

І потупали ногами дружно, веселенько.

Ну, а зараз розійшлися, плеснули в долоні.

Всі присіли, підвелися, щічки вже червоні.

Попрацюємо сьогодні, ну, то що ви згодні?

Раз – підняли руки вгору, два – схилилися додолу.

Не згинайте, діти, ноги, як торкнетеся підлоги.

Три, чотири, стали прямо, починаймо іншу вправу.

Крок вперед і два стрибки, ніби зайчики прудкі.

Руки в боки й нахилились, вправо – вліво, вправо – вліво,

Руки прямо, вгору так, покрутились, як вітряк,

Помахали, опустили, а тепер усі присіли,

Підвелися, стали прямо, закінчились наші вправи».

 

ІІІ. Основна частина.

Ведмедик: «А тепер, мої малята, підемо у ліс гуляти».

Лисичка: «Весело крокуємо, по лісу мандруємо. На дорозі кладка, увага, малятка! Ручки ми розводимо та по кладці проходимо». (Діти ідуть один за одним по дошці, покладеній на підлогу). Повторити 5 – 6 разів.

Зайчик:

«На дорозі в нас струмок,

А зайці то скік, то скок.

Обережно, всі малята,

Піднімайте ноженята».

Діти ідуть, переступаючи з квітки на квітку, які розставлені на підлозі (30 с).

Ведмедик: «Наші діти всі стомились, погратись їм захотілось».

Гра «Лисичка і зайченята»

Лисичка: «Я Лисичка, я сестричка у лісочку гуляю і на зайчиків маленьких косо поглядаю».

Фізінструктор:

«У лісочку на галявці зайчики гуляли,

По травичці, по зеленій весело стрибали. (Діти стрибають, як зайчики).

Скік та скок, скік та скок, скачуть зайченята.

На травиці, на зеленій бавляться малята». (Діти присідають, ніби щипають травичку.

Діти виконують рухи за текстом вірша).

Лисичка: «Я лисичка, я хитренька, з лісу вибігаю і зайчаток довгоногих вже наздоганяю». (Діти бігають по залу, а Лисичка намагається їх спіймати).

Фізінструктор: «Які ж бо спритні наші зайченята! Не змогла Лисичка жодного впіймати».

Ведмедик: «Гарно спинку вигинаємо і голівку пригинаємо. У барлогу всі ходім, бо найкращий в мене дім».

(Діти підлазять під дугу висотою 40 – 50 см). Вправу повторити 4 – 5 разів.

Фізінструктор: «Довго по лісу блукали, добре що не заблукали. У коло дружно всі ставайте, в каруселі закружляйте».

(Звірята беруть за руки дітей і стають у коло).

«Закрутились каруселі,

все кругом, кругом, кругом.

(Діти, тримаючись за руки, йдуть по колу повільним кроком).

А ми діточки веселі,

все бігом, бігом, бігом.

(Діти, тримаючись за руки, біжать по колу).

Тихше, тихше, не спішіть,

Каруселі зупиніть!(Діти починають поступово вповільнювати рух).

Раз, два, раз, два,

закінчилась наша гра».

(Після останніх слів діти зупиняються).

Гру повторити 2 – 3 рази.

ІV. Заключна частина.

Фізінструктор: «Ось так швидко промайнув наш час, звірятам потрібно повертатися до лісу».

«Ми до лісу всі підемо,

може в ньому щось знайдемо».

(Заспокійлива ходьба 35 с).

«Недарма ми тут гуляли,

в лісі кошик відшукали.

Їжачок приходив в ліс,

він морквинки нам приніс.

Ой, які ж вони смачні!

Будуть і тобі, й мені».

Фізінструктор передає кошик із муляжами морквинок вихователю. Діти виходять із залу.

No Comments »