Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

ПОНЕДІЛОК 11.11.19.СНІДАНОК: Суп молочний вермішелевий, булка з маслом, чай з лимоном ОБІД: Вітамінний салат. Суп квасолевий, хліб, гуляш із курячих стегон, картопляне пюре з маслом, салат з моркви, компот ПОЛУДЕНОК: Кава з молоком, булка з повидлом ВЕЧЕРЯ: Каша пшоняна з маслом, сирники творожні, узвар із сухофрутів
image_pdfimage_print

 “Машенька”  молодша спецгрупа №2

для дітей з вадами опорно-рухового апарату «сколіоз»

 

                                      

 

Бертич Тамара Йосипівна     Манзич Ганна Андріївна        Корнута Наталія Іванівна                                                                                                                                                

    вихователь                                 помічник вихователя                              вихователь  

 

Профілактика та корекція порушень постави

Існують вікові особливості постави людини від 5-7 до 13-15 років. Діти найчастіше хворіють на сколіоз. Дівчатка, за статистикою, хворіють на нього на 4-5 разів частіше за хлопчиків. Сколіози бувають природженими і набутими, та розвиваються внаслідок змін у хребті, що призводить до порушення функцій нервово-м’язового апарату і деформації всього тулуба. Сколіоз вражає всі органи, а найсерйозніше – кісткову і м’язову системи.

Музика, особливо маршова підвищує загальний тонус і настрій біля гімнастичної стінки, коли діти виконують різної складності коригуючи  вправи. Комплекси вправ, дітям з порушеннями постави необхідно проводити щодня з різних положень (сидячи, лежачи). Обов’язково важливим є правильне дихання під час фізичних вправ. Край важливо кілька разів на тиждень займатися плаванням, де стиль «брас» є найкращим для корекції та виправлення постави.

Виявлення сколіозу

  1. Асиметрія плечей та лопаток.
  2. Різна відстань між лопатками відносно хребта.
  3. Різні трикутники під плечима, між руками і тулубом.

Корекційно-виховна робота в спецгрупі №2 протягом дня

  1. Ранкова гімнастика, яка включає в себе корегуючи вправи з різних положень з різних положень, а також вправи на дихання.
  2. Щоденний контроль за поставою дітей, фіксування постави і дотримування її протягом дня.
  3. Фізкультурні заняття з спеціальними вправами на закріплення м’язового корсету та виправлення постави.
  4. Фізкультхвилинки та фізпаузи під час занять, що потребують довготривалого сидіння.
  5. Індивідуальні корекційні вправи з дітьми на спеціальних гімнастичних тренажерах.
  6. Комплекси вправ після сну, загартовуючи процедури, точковий масаж.
  7. Релаксаціні вправи на килимі в положенні лежачи на спині.
  8. Вправи на виправлення та профілактики клишоногості.
  9. Лікувальне плавання.
  10. Робота з батьками про техніку виконання вправ вдома у вихідні дні.

Завдання вихователя, який працює з дітьми хворими на сколіоз

  1. Навчити дітей правильній поставі.
  2. Закріпити м’язовий корсет, м’язи спини, живота та плечового поясу.
  3. Профілактика клишоногості.
  4. Навчити дітей правильному диханню.
  5. Тренування гіпотично розтягнутих м’язів.

Оптимальний руховий режим для дітей даної групи:

  • фізкультурні розваги (1-2 рази на місяць, 30-50 хв.);
  • фізкультурні свята (2-3- рази на рік, 1 год.);
  • дні здоров’я (1 раз на місяць);
  • піші переходи (1 раз на тиждень);
  • дитячий туризм за межі дитячого садочку (пішки, на санчатах…).

Ведеться робота  по загартуванню дітей:

  • прогулянки на свіжому повітрі;
  • ранковий прийом на вулиці (квітень – жовтень);
  • зарядка на свіжому повітрі (квітень – вересень);
  • повітряні сонячні ванни у теплу пору року;
  • водні процедури (ігри з водою);
  • ходіння босоніж на прогулянці (влітку – по траві і піску);
  • полоскання горла сольовим розчином (зимові місяці);
  • ополіскування рук до ліктя і обличчя холодною водою (влітку);
  • ароматерапія;
  • точковий масаж;
  • вживання в їжу цибулі та часнику (взимку);
  • кварцування групи, оброблення носової порожнини оксоциліновою маззю (в період епідемії грипу та ГРВІ);
  • формування культурно-гігієнічних навичок.

Медиками садочка проводиться лікувальний масаж (3 рази на рік), електрофорез (за призначенням лікаря).

презентація “Використання технологій в роботі з дітьми групи “Машенька”” вихователь Бертич Т.Й.

Спільний проект вихователів, дітей та батьків Роль прогулянки в розвитку дитини.

 презентація Тут затишно, бо ми сім’я,тому чекаємо у нас!

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

У СПЕЦГРУПІ № 2 ” Машенька”

Ранковий прийом дітей (за сприятливих погодних умов – на вулиці), огляд, ігрова самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота з дітьми, спілкування 7.30 – 8.30
Ранкова гімнастика

 

8.30 – 8.36
Підготовка до сніданку, сніданок

 

8.36 – 9.05
Ігри, підготовка до організованої навчально-пізнавальної діяльності

 

9.05 – 9.20
Організована навчально-пізнавальна діяльність дітей

 

9.20 – 10.00
1 заняття 9.20 – 9.35
2 заняття 9.45 – 10.00
Підготовка до прогулянки, прогулянка

 

10.00 – 11.30
Підготовка до обіду, обід

 

11.30 – 12.30
Підготовка до сну, сон

 

12.30 – 14.45
Поступовий підйом, коригуюча гімнастика після сну, оздоровчі процедури

 

14.45 – 15.00
Полуденок

 

15.00 – 15.15
Самостійна ігрова діяльність за вибором дітей, індивідуальна робота, розваги, праця, СХД

 

15.15 – 15.35
Підготовка до прогулянки, прогулянка

 

15.35 – 16.25
Повернення з прогулянки, підготовка до вечері

 

16.25 – 16.30
Вечеря

 

16.30 – 17.00
Ігрова діяльність дітей, індивідуальна робота з дітьми

(вечірня прогулянка за сприятливих погодних умов), повернення додому

 

17.00 – 17.30

 

 

 

Орієнтовний тижневий розподіл групових занять     2019 / 2020 н.р.

Молодша спецгрупа №2 «Машенька»

дні тижня
 

понеділок

 

1.   Малювання

2.   Фізкультура 15.20

 

вівторок

 

 

1.   Фізкультура

2.   Ознайомлення з довкіллям або Ознайомлення з природою

 

середа

 

 

1.  Формування елементарних математичних понять

2.Музичне

плавання 10.55

 

четвер

 

1.Мовленнєве  спілкування

2.Музичне 15.25

 

п’ятниця

 

 1. Художня література

2.Ліплення або  аплікація

плавання  11.25

 

Машенька

Наша фотогалерея

No Comments »