Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

28.03.2024р.Четвер.СНІДАНОК:Каша боярська(з пшона з родзинками)Какао.Банани . ОБІД:Суп селянський.Хліб.Голубці (із м'яса свинини та яловичини).Компот із яблук та свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Шніцель рибний.Хліб.Каша пшенична в'язка.Огірок солоний.Буряк тушкований-молодші.Лимонний напій.

Конспект заняття

з логіко-математичного розвитку

для дітей молодшої групи

«Півник в гостях у малят»

 

Вихователь Пуйко Г.І.

 

Мета: розширити і закріпити знання: про число, цифри в межах 5; про частини доби, геометричні фігури та їх класифікацію. Розвивати вміння орієнтуватись у просторі. Виховувати самостійність, навички логічного мислення.

Матеріал:

демонстраційний: іграшки: півник, двоє мишенят, цифри, «Чарівний мішечок», геометричні фігури: трикутник, круг, квадрат, куб, куля, тарілочка бублик.

 роздатковий: «зернятка» (вирізані  з картону), картка з смужками двох кольорів, цифри, смужки для вимірювання.

Хід заняття :

 

Діти, сьогодні в гості до нас завітав «Півник». Його друзі «Круть і Верть» так загралися, що не повернулися додому. Півник дуже переживає; Давайте піднімемо йому настрій, розповімо йому наш улюблений віршик.

 

Як раненько я встаю,

То багато справ роблю:

Мию очка, вушка, носик;

Причешуся, одягнуся

І усім я усміхнуся.

 

Ось наш півник трішки заспокоївся. Ми його пригостимо зернятками. Але спочатку так, як півник наш «хороший господар», він любить, щоб усе в нього в господарстві було пораховано. Візьміть картки з двома смужками. Поставте на верхню смужку два зернятка, а на нижню одне. Скільки в тебе зерняток на верхній смужці? На нижній? Де зерняток більше? Скільки треба зерняток поставити на нижню смужку, щоб було порівну на обох смужках?

А тепер порахуйте скільки всього зерняток на обох смужках? Покажіть таку цифру.

 

Діти, ми обіцяли пригостити півника. То ж, давайте, покладемо на тарілочку по одному зернятку. Скільки ти поставив зерняток? (Одне). Скільки в півника зерняток? (Багато).

Ой, малятка, та до нас в гості ще хтось завітав. Та це ж Круть. Добрий день малятка.

 

Ви не бачили мого братика?

Ні. А хто знає як його звати? – Верть.

Малятка, каже Круть,

що вони так довго гралися,

що переплутали частини доби

Давайте нагадаємо мишеняткам

Які є частини доби (Розказують вірші

Про частини доби) Що  йде за ранком – (день) – вечером (- ніч).

 

Вранці сонечко ясне,

Будить в ліжечку мене.

Я встаю і умиваюсь,

Снідаю, в садок збираюсь.

 

Світить сонечко яскраве

День настав у мене справи:

Я і граю і гуляю

І дорослим помагаю.

 

Сонечко за день втомилось,

І за обрій закотилось,

За вечерею родині

Я розказую новини.

 

Чорне-чорне полотно,

Закрива моє вікно.

Срібний місяць випливає

Ніч прийшла, я спать лягаю.

 

Ви так гарно розповідали, що й Верть вирішив завітати до нас.

Добрий день, малятка. (Вітається Верть)

 

Діти мишенятка сваряться. Верть каже, що він перший прийшов, а Круть каже, що він. Давайте, допоможемо їм.

Хто самий перший прийшов до нас у гості? (Півник).

Хто другий? (Круть).

Хто третій? (Верть).

Порахуй, Даринко, наших гостей (Діти рахують).

 

Фізкульхвилинка

 

Раз, два, три, чотири, п’ять

Нам на ніжки треба встать.

Як узимку ліпим сніжки,

То покидаємо трішки.

А весною залюбки

Стрибаєм через струмки.

Влітку плаваєм, стрибаєм

Восени гриби збираєм.

А, тепер мої малята,

Далі будем працювати.

 

Круть і Верть знайшли мішок і не можуть розібратися, що в ньому.

Давайте допоможемо їм.

(Вихователь витягує з мішечка геометричні фігури, діти називають їх.

Показує куб, великі і малі кулі).

З яких із цих геометричних фігур можна побудувати будиночок (з кубиків чи з куль).

Чому не можна з куль? (бо котиться).

Давайте, порівняємо ці кубики. Який з них великий, який малий?

Після заняття  ми з вами побудуємо будиночки для Півника і для мишенят.

Як ви думаєте з яких кубиків будемо будувати для Півника, а з яких для мишенят?

А щоб Півник переконався, що ви вмієте будувати, збудуйте справа від себе будинок для Півника, а зліва для мишенят.

А тепер Півникові висипаємо в його  мішечок зернятка. І треба куди їх віднести? (До млина).

Круть і Верть виміряли дорогу до млина смужками. Тільки знову сперечаються. Яка з них коротша, а яка довша?

Що ж малята порівняйте дві смужки. (Діти накладають смужку одну на одну, порівнюють їх).

Отже, малята, тепер Півник  напече багато пиріжків і за те, що ви йому так гарно допомагали запрошує вас їх почастувати.

Коментарі Вимкнено до Конспект заняття “Півник в гостях у малят”