Головна сторінка Карта сайту RSS-стрічка

Заклад дошкільної освіти №39 комбінованого типу Ужгородської міської ради Закарпатської обл.

18.04.2024р.Четвер.СНІДАНОК:Яйце.Хліб.Каша молочна манна.Какао . ОБІД:Суп овочевий із сметаною.Хліб.Плов з курячим м'ясом.Салат з цибулі.Компот із свіжоморожених фруктів. . . .. ВЕЧЕРЯ:Ліниві вареники в солодких сухарях.Йогурт.

Методичний квест      на тему:

“Хочеш змін у майбутньому — стань зміною сьогодні” 

Методичний квест для вихователів закладів дошкільної освіти м.Ужгорода в рамках Школи професійного зростання вихователів ЗДО  розробила  вихователь-методист ЗДО №39 «Журавлик» м.Ужгорода Машкара М.М., вища категорія, «старший вихователь».

Завдання : сприяти активізації творчого потенціалу вихователів ;                                                                                                             стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень;                                                                                                                          формувати вміння командної взаємодії під час складання Індивідуального маршруту професійного розвитку педагога ЗДО;                                                   допомогти в організації професійного самовдосконалення й самоосвіти;                                                                                           познайомити із досвідом роботи вихователів ЗДО №39 «Журавлик».

  Сценарій квесту  

Заходячи до музичної зали учасники квесту отримують папку з матеріалами та сідають за столи відповідно кольору папки, заповнюють анкету «Шляхи професійного розвитку» 

Сідають за столи відповідно – жовтий , синій, червоний.

Реєстрація учасників школи професійного зростання вихователів ЗДО.

Початок роботи засідання.

1.Вступне слово Юрик О.Ю., методиста методичного  кабінету управління освіти  про професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.

2. Вправа « Зернятка»  проводить  Молнар Л.В.,вихователь  ЗДО №39 «Журавлик»

Пропоную вам написати на символічних зернятках,якими по посіваємо наше  педагогічне поле – вони є ваших файлах очікування від нашого квесту.  За словами В.Сухомлинського  «… щоб отримати результат у нашій педагогічній роботі, необхідно мати зерна знань, зерна педагогічної майстерності. Наприкінці квесту , шановні колеги, ми побачимо « чи проросли  посіяні зерна», чи мала наша сьогоднішня зустріч позитивні результати.     1-3 хв.

Для того щоб розпочати квест « Пошук найціннішого скарбу» командам потрібно обрати капітана та дати назву команді.

Робота в групах: обрати капітана, дати назву групі.

РОБОТА В ЛОКАЦІЯХ:

 локація №1 – методичний кабінет,

 Досвід роботи з питання «Використання нових педагогічних технологій» презентують вихователі:

Стець Г.П., вища категорія, «вихователь-методист»,

Пельо А.М., вища категорія.

локація №2- процедурний кабінет,

 Досвід роботи з питання «Громадянська освіта дошкільників» презентують вихователі :

Лобанич К.В, вища категорія,

Бертич Т.Й., вища категорія, «вихователь-методист».

локація №3 – спортивна зала.

Досвід роботи з питання «Використання інтелектуальної карти в освітньому процесі ЗДО» презентують вихователі:

Гошко О.В.,вища категорія, «вихователь-методист»,

Старикова Н.Р., « вихователь-методист».

Формат квесту

    1грура 2 група 3 група
Початок роботи засідання. Кер.школи проф.росту педагога ЗДО 5 хв + + +
1.Вступне слово Юрик О.Ю., 10хв + + +
Вправа «Зайомство» вихователь ЗДО Молнар Л.В. 5хв + + +
Вправа  «Зернятка»  вихователь  ЗДО Молнар Л.В. 5хв + + +
Обрання капітана, правила роботи в квесті   5хв + + +
КВЕСТ   10хв  локація №1 – метод.кабінет, крок 1Ознайомлення з досвідом роботи «Викристання нових педагогічних  технологій» кросворд Самоосвіта кросворд  Компетенції педагога ЗДО
  10хв локація №2– процедурний кабінет КРОК 2,3  Громадянська освіта дошкільників локація №1 – метод.каб., Крок1Озн з творч. лабор. Викрист. нових пед.технологій кросворд  Самоосвіта
  10хв локація №3–спортивна зала Крок 4 Використання інтел.карти  в освітньому процесі ЗДО локація №2– процедурний кабінет
КРОК 2,3  Громадянська освіта дошкільників
локація №1 – метод. кабінет, Крок1 Озн.  з творч. лабор. Викристання нових пед.технологій
  10хв кросворд  Компетенції педагога локація №3– спортивна зала Крок 4  Використання інтел.карти  в освітньому  процесі ЗДО локація №2– процедурний кабінет КРОК 2,3   Громадянська освіта дошкільників
  10хв кросворд  Самоосвіта кросворд Компетенції педагога локація №3–спортивна зала Крок 4 Використання інтел.карти  в освітньому  процесі ЗДО
Локація №4 Крок 5. Окреслюємо очікувані результати.   10хв   +   +   +
Закінчення роботи над Індив.маршрутом професійного  розвитку падагога 10хв + + +
Вправа «Український алфавіт» вихователь Молнар Л.В. 10хв + + +
Рефлексія « Закінчення вправи «Зернятка» 5хв     +
Підведення підсумку роботи школи професійного зростання педагога ЗДО. 5хв.      
загальна  тривалість засідання 2 год      

локація  №4- музична зала

Крок 5. Окреслюємо очікувані результати.

Проводить Юрик О.М.,  методист методичного  кабінету управління освіти Ужгородської міської ради

Вправа «Український алфавіт», проводить Молнар Л.В., вихователь  ЗДО №39  «Журавлик»

  «Український алфавіт»

У кожної групи є  карточки із цифрами, які отримали за виконані завдання у всіх локаціях. Згадайте український алфавіт. Кожна літера стоїть під визначеним порядковим номером. Це допоможе нам розгадати зашифрований вислів  і зрозуміти  Який найцінніший скарб.

22,20,21,1,3,9,18,12,14    

22, 15,1,21,2

27,7

18,1,29,12

10,18,1,18,18,33

Відповідь : Справжній скарб – це наші знання.

Рефлексія

 А зараз на столах у вас зелені фломастери. Візьміть і оцініть роботу засідання школи професійного розвитку , знайдіть ваші зернятка на педагогічному полі і  визначте чи проросли вони, чи ні.

Коментарі Вимкнено до Засідання школи професійного розвитку педагогів ЗДО